וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי תל אביב 0:1

מערכת וואלה! ספורט

19.1.2013 / 21:19

פטי כבש מנבדל בדקה ה-59, שער חוקי של קולאוטי נפסל בגלל אותה טענה. המוליכה שוב התקשתה בחוץ, אשדוד במקום הרביעי

one

מ.ס. אשדוד, בתקופה איומה, מול מכבי תל אביב, בתקופה מצוינת. אז ברור שאשדוד ניצחה 0:1 במשחק סוער, מלא במצבים ובעיקר מלא בטעויות שיפוט. יא יא פטי כבש את שער הניצחון בדקה ה-59 מנבדל ברור, בעוד ששער חוקי של רוברטו קולאוטי בדקה הרביעית נפסל על אותה טענה. בנוסף, כדור חופשי מסובב של דוד רביבו פגש בידו של סטיב גורי, ברחבה - עוד אירוע שנעלם מעינו של שופט המשחק איתן תבריזי. מכבי תל אביב שוב לא מנצחת בחוץ, וכדי לחזור לניצחון החוץ האחרון של הקבוצה של אוסקר, צריך לחזור עד נובמבר, ל-3:4 על רמת השרון במחזור ה-11. ביום שני זה עלול לגרום לצהובים לאיבוד הפסגה, במקרה שהפועל תל אביב תנצח את בית"ר ירושלים.

יא יא פטי ודוד רביבו, שחקני מ.ס. אשדוד, חוגגים שער. ברני ארדוב
המבשל והכובש. דוד רביבו חוגג עם יא יא פטי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב, כמו במשחקים המדוברים מול הפועל חיפה והפועל באר שבע, פתחה בסערה. יותר נכון - רוברטו קולאוטי פתח בסערה. כבר בדקה השלישית החלוץ איים על מרציאנו עם נגיחה טובה, ודקה לאחר מכן גם מצא את הרשת - בשער שנפסל בטענת נבדל שלא היה. אשדוד נכנסה למשחק באיחור, ודוד רביבו החל להטריד את ברק לוי מכל טווח. לצד שתי בעיטות מיותרות ופזיזות של הקשר הוותיק, שני כדורים מסובבים שלו גרמו למבוכה בהגנת המוליכה, כשאחד מהם פגע בידו של סטיב גורי. צוות השיפוט, גם במקרה הזה, פספס את האמת. אלירן עטר יכול היה להעלות את מניין הכיבושים שלו ל-19 רק במחצית הראשונה, אך בזבז שלושה מצבים נהדרים להעלות את הקבוצה של אוסקר ליתרון.

המחצית השנייה נפתחה עם בלבול רב של שתי הקבוצות, שלא הצליחו לפתח משחק שוטף. ואז, בדקה ה-59, שוב צוות השיפוט היה במרכז האש. דוד רביבו הגביה נהדר ליא יא פטי, שכבש בנגיחה מעמדת נבדל. בדקות שלאחר החל המופע הפרטי של ברק לוי, שהציל לפחות שני שערים בטוחים, מהקפצות של עופר ורטה ואמיר בן שמעון. עטר, כמו במחצית הראשונה, היה מאוד עצבני, איבד כדורים רבים וחטף צהוב על צעקות מיותרות על השופט איתן תבריזי. לקראת הסיום הקבוצה של אוסקר ניסתה בכל מחיר להשוות, אך שום דבר לא הסתדר, ומרציאנו לא התקשה יותר מדי. 0:1 בסיום, שיכול להוריד את מכבי תל אביב מהפסגה במקרה שהפועל תל אביב תנצח את בית"ר ביום שני. אשדוד, זמנית, עלתה למקום הרביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מחצית ראשונה

דקה 3: יואב זיו הגביה כדור מהאגף השמאלי, קולאוטי נגח לאחור, מרציאנו הדף.

דקה 4: טיבי בעט נהדר מ-20 מטרים לאחר קרן, הכדור נהדף על ידי מרציאנו, וננגח לרשת על ידי קולאוטי. השער נפסל בטענת נבדל - החלטה שגויה של צוות השיפוט.

דקה 11: רביבו שיגר כדור מצוין מ-25 מטרים, ברק לוי היה במקום והדף לקרן.

דקה 15: שיתוף פעולה יפה בין עטר למיכה הסתיים בבעיטה של האחרון, אך הכדור נהדף לקרן.

דקה 21: כדור חופשי מסובב של דוד רביבו פגש ספק את הכתף, ספק את היד של סטיב גורי, ויצא החוצה. הזדמנות מצוינת לאשדוד.

דקה 28: עוד כדור חופשי מסוכן של אשדוד, כשהפעם פטי נגח, אך גם הכדור הזה לא מצא את המסגרת.

דקה 31: הכדור מצא עצמו ברשת של ברק לוי, אך הבועט בן בוטבול היה בנבדל.

דקה 34: ייני מסר לעטר, שניסה להקפיץ מעל מרציאנו, אך הכדור שוב עלה גבוה מדי. כמעט, רק כמעט.

דקה 35: בעיטה מצוינת של ביטון הפתיעה את לוי, שלא השתלט טוב על הכדור. אמיר בן שמעון יכול היה להעניש, אבל מסר נורא ללא כתובת. עוד הזדמנות מצוינת של אשדוד בוזבזה.

דקה 36: דוד רביבו שוב שיגר מרחוק, אך הכדור עף הרבה מחוץ למסגרת.

דקה 45: ראדי הכין לעטר כדור על מגש של כסף, רק לבעוט מעשרה מטרים פנימה. אבל חלוץ מכבי תל אביב שוב בעט גבוה מדי, ויחפש את שער הליגה ה-17 שלו בהמשך.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים שער. ברני ארדוב
שחקני אשדוד חוגגים 0:1/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 52: המחצית השנייה נפתחה בבלבול מצד שתי הקבוצות. במשך שבע דקות בקושי ספרנו שתי מסירות רצופות.

דקה 55: מתפרצת טובה מאוד של האורחים הסתיימה ברגליים של דור מיכה, שבעט סמוך לקורה הימנית של מרציאנו.

דקה 56: אלירן עטר עם עוד הזדמנות, הפעם בשמאל מעמדה קשה, ושוב הכדור יצא החוצה.

דקה 59: גול! דוד רביבו סובב עוד כדור חופשי נהדר, הפעם אל הראש של יא יא פטי. הבלם נגח מעמדת נבדל, קבע 0:1 לאשדוד וסימן עוד טעות שיפוט במשחק הערב.

דקה 66: אשדוד נראית נהדר בדקות האחרונות. עופר ורטה קיבל כדור בפינה הימנית של הרחבה וניסה להקשית מעל ברק לוי. השוער הצעיר הדף נהדר.

דקה 69: לפי הדקות האחרונות, נראה שוינסנט אניימה יכול להישאר בניגריה. ברק לוי שוב עצר כדור נהדר, הפעם של אמיר בן שמעון, שניסה להקשית מעל השוער. לוי, חד משמעית, משאיר את מכבי תל אביב במשחק במחצית השנייה.

דקה 77: אלירן עטר בעט מבתוך הרחבה, אך הכדור פגע בפטי.

דקה 81: אבו ענזה ירה טיל מהאוויר. אם הכדור היה נמוך במטר אחד, איזה שער זה היה.

דקה 90: עוד הזדמנות אווירית למכבי תל אביב. הפעם הכדור הגיע לעבר סטיב גורי, שנגח היטב. מרציאנו לא הגיע הפעם, אך הכדור עף ימינה מדי.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, רחמים צ'קול, מיכאל סירושטן, ניר ביטון, בן בוטבול, אמיר בן שמעון (גדי קינדה, 79), דוד רביבו (חאתם עבד אלחמיד, 86), מוראד אבו ענזה (ניב זריהן, 90).

מכבי תל אביב: ברק לוי, סטיב גורי, איתן טיבי, שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, מהראן ראדי, דור מיכה (מונס דאבור, 65), רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

סטיב גורי, מכבי תל אביב, מול מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
משחק של ערבוביות. סטיב גורי בים של שחקנים/ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב במשחק באשדוד. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב מחפשים סיבה למסיבה/ברני ארדוב
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מסיק מסקנות. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully