וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עסקת זהבי על סף סיכום

17.1.2013 / 11:51

התקרבות ממשית בין הצהובים לשחקן פאלרמו עשויה להביא שהוא יחתום בימים הקרובים. מאמצים להשלים את מעבר גבאי. סטיב גורי צייץ בטוויטר: "בקרוב כולם יידעו את האמת"

one

מכבי תל אביב קרובה מאוד להשלמת עיסקת העברתו של ערן זהבי, שחקנה של פאלרמו האיטלקית. לאחר שנדמה היה שבין הצדדים יש פערים כספיים גדולים, לוואלה! ספורט נודע כי חלה ביממה האחרונה התקרבות ממשית במשא ומתן ונראה שהצדדים נמצאים על סף סיכום סופי.

על פי ההערכות זהבי צפוי לחתום כבר בימים הקרובים על חוזהו לארבע שנים וחצי ולעבור רשמית למדים הצהובים. זהבי שהיה בארץ בשבוע שעבר המריא בחזרה לפאלרמו ועם המשא ומתן ייסגר סופית, הוא עשוי לחזור לישראל כבר בסוף השבוע הקרוב.

ערן זהבי שחקן פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
על סף סיכום בקרית שלום. ערן זהבי/GettyImages, Tullio M. Puglia

בתוך כך ממשיכים ראשי הקבוצה במאמצים לסיים את עיסקת העברתו של המגן אלעד גבאי מעירוני קרית שמונה. אחרי שנדמה היה שמכבי תל אביב מוותרת על המגן, חודשו המגעים להעברתו כפי שפורסם שלשום לראשונה בוואלה! ספורט. גבאי סיכם עקרונית את תנאיו במדי מכבי וכעת כל שנשאר הוא להגיע לסיכום בין המועדונים עצמם. איזי שירצקי הבעלים של קרית שמונה, הציב תנאי מאוד ברור לקיום העיסקה, והוא עומד על כך שעומר ורד יהיה חלק מעיסקת החליפין, בנוסף לסכום של 350 אלף יורו. ורד מסרב בכל תוקף לעבור צפונה וזה בינתיים מה שתוקע את העיסקה. ייתכן שבסופו של דבר, יסכימו הצהובים להוסיף סכום כסף נוסף ואז תצא העיסקה לפועל גם ללא מעברו של ורד לקרית שמונה.

המגן סטיב גורי, שרצונו לעזוב ידוע, שלח בטוויטר ציוץ מרומז לגבי מצבו: "תודה לכולם על התמיכה", כתב, "עכשיו אני לא יכול לדבר, אבל בקרוב תדעו את האמת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully