וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה רוצה את ניימאר, שוסטר מזהיר

אחרי שחתם בבאיירן מינכן, המאמן סימן את כוכב סנטוס. המאמן הגרמני: "יהיה לו קשה להתמודד עם האנשים שנמצאים מעליו"

ביום שאחרי ההחתמה המפתיעה של פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן, נראה שלהחלטה הזו תהיה גם משמעות גדולה לגבי השחקנים שעשויים להגיע לקבוצה הגרמנית. בספרד מדווחים כי ניימאר, שמחזיק בחוזה בסנטוס עד 2014, עשוי להגיע בעקבות גווארדיולה לבאיירן מינכן. הברזילאי כבר הבהיר שישמח לשתף פעולה בעתיד עם מאמן בארסה לשעבר.

פפ גווארדיולה, מאמן ברצלונה בכדורל. רויטרס
"אלה חדשות נהדרות לגרמניה שגווארדיולה מגיע לבאיירן". פפ גווארדיולה/רויטרס

ובינתיים עולם הכדורגל לא מפסיק להתעסק במינוי. מי שסבור שיהיה לגווארדיולה קשה מאוד לשחזר את ההצלחה שלו מברצלונה הוא מאמן ריאל מדריד לשעבר ברנד שוסטר, שאמר: "אלה חדשות נהדרות לגרמניה שגווארדיולה מגיע לבאיירן.

"אם יש משהו אחד שיהיה קשה לגווארדיולה זה ההתמודדות עם האנשים שמעליו", הוסיף המאמן. "אני מדבר על מתיאס זאמר, קרל היינץ רומיניגה ואולי הנס, וזה בלי קשר לפרנץ בקנבאואר. זה יהיה לו קשה להתמודד עם כולם, שלכל אחד מהם יש את ההשקפה שלו שעשוייה להיות שונה מההשקפה של גווארדיולה".

ברנד שוסטר מאמן ריאל מדריד. Masimo Pinca, AP
מכיר היטב את הכדורגל הגרמני. ברנד שוסטר/AP, Masimo Pinca

ואיך מקבלים את המינוי בתקשורת העולמית? ב'בילד' הלכו על כותרת "סנסציה בבונדסליגה", ב'אולה' הארגנטינאי טענו שבבאיירן היו צריכים להמתין עד לסיום העונה עם ההכרזה, ב'ל'אקיפ' בחרו בכותרת "מה גווארדיולה עשה". ב'גאזטה דלו ספורט' טענו שהמהלך של גווארדיולה הגיע כתוצאה מהארגון והמקצוענות של המועדון.

ב'אל מונדו דפורטיבו' הספרדי ממשיכים לטעון שראול עשוי להיות עוזרו של גווארדיולה. ואיך מקבלים את המינוי באנגליה? ב'סאן' הציגו זאת כניצחון גדול של באיירן: "באיירן ניצחה בהחתמה של המאמן הגדול", בטלגרף סבורם ש"עם פפ הבונדסליגה תצמח", ב'מירור' סבורים שההחתמה תוריד את הלחץ מהגב של רוברטו מאנצ'יני במנצ'סטר סיטי ובאינדיפנדנט טוענים ש"צ'לסי מתוסכלת אחרי ההחתמה של בניטס כמאמן זמני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully