וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאנובה: "פפ לא אמר לי באיזו קבוצה הוא חותם"

מאמן ברצלונה התייחס לחתימה של קודמו בבאיירן. על התיקו עם מלאגה: "לא הצלחנו להכריע את המשחק במחצית הראשונה"

ברצלונה קיוותה לעשות צעד משמעותי בדרך לחצי גמר גביע המלך, אבל מלאגה מנעה ממנה לחגוג ניצחון במשחק הראשון מבין השניים בשלב רבע הגמר וכפתה 2:2 דרמטי אחרי שאיגנסיו קמאצ'ו כבש בדקה ה-89. מוקדם יותר, מנואל איטורה (25) כבש ראשון למלאגה, בארסה חזרה עם שערים של ליאונל מסי מטעות בהגנה (28) וקרלס פויול נגח כדור כתוצאה מכדור קרן (30).

קרלס פויול שחקן ברצלונה חוגג שער עם חבריו. רויטרס
יצטרכו לתקן בגומלין. שחקני ברצלונה חוגגים את שערו של פויול/רויטרס

"היה הבדל גדול בין המחצית הראשונה לשנייה", הסביר טיטו וילאנובה, מאמן בארסה, את התוצאה. "במהלך המחצית הראשונה שיחקנו ברמה גבוהה, אבל לא הצלחנו להכריע את ההתמודדות. מבחינתנו שום דבר לא השתנה. אנחנו תמיד רוצים להגיע למשחקים ולנצח, וזה מה שנעשה גם במלאגה".

וילאנובה גם הבהיר כי אין לו טענות לשחקניו על טעויות והחמצות מהמשחק אחרי שטעות של טיאגו הובילה לשער של מלאגה. "תמיד יש טעויות בכדורגל", הדגיש וילאנובה. "טיאגו נתן לנו דוגמה עד כמה קשה לשמור על הכדור מאחור. הוא הסתכן בכך וזה יכול לקרות. לגבי אלכסיס, מה שצריך לעשות זה לנסות לעזור לו. הוא שחקן צעיר ויש לו את כל הכישרון שבעולם. אנחנו חייבים להגן עליהם ולעזור לו כל מה שאפשר בכדורגל. הכדורגל בלע מאות שחקנים ואנחנו צריכים לשמור על השחקנים שלנו".

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. AP
הוא באמת לא ידע על מינויו של פפ? לעולם לא נדע/AP

וילאנובה גם התייחס למינויו של פפ גווארדיולה כמאמן הבא של באיירן מינכן, ואמר על כך: "לא ידעתי באיזו קבוצה פפ הולך לחתום. הוא לא אמר לי. קראתי שהיה סעיף לגבי החשאיות. אני בטוח שהוא קיבל את ההחלטה אחרי מחשבה מרובה וזה ברור שהוא לא יכול היה לטעות מכיוון שכל הקבוצות שרצו בו הן נהדרות, באנגליה ובגרמניה. לבאיירן יש תשתית טובה מאוד".

גם חאבייר מסצ'ראנו התייחס להחלטה של מאמנו הקודם, שהביא אותו מליברפול. "אני חושב שפפ בחר בבאיירן בגלל פילוסופיית הכדורגל שלהם ומכיוון שיש להם הרבה שחקנים ילידי גרמניה". גם חוסה פינטו, שוער המשנה של בארסה, בירך: "אם פפ שמח, אנחנו שמחים. אם גווארדיולה החליט ללכת לבאיירן, אנחנו שמחים עבורו מכיוון שהוא רוצה לחזור לכדורגל. כמובן שאנחנו יכולים לפגוש אותו בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully