וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק: "בריאנט נותן עונת MVP אך הקבוצה צריכה מנהיג"

שחקן העבר משתגע מהמצב של הלייקרס, והשתלח בשחקנים דרך הטוויטר: "שהווארד יפסיק להתלונן, שגאסול יפסיק להיות רך"

ההפסד לדנבר רק סיבך עוד יותר את המצב בלוס אנג'לס לייקרס. בעונה שהיתה אמורה להיות נוצצת, נראה שאין דבר שלא השתבש באחת הקבוצות המפוארות בליגה. הלייקרס כבר החליפו מאמן, נראים נורא, מדורגים במקום ה-11 במערב עם מאזן רע של 18:15, וחוץ מקובי בריאנט לא נראה שיש בקבוצה שחקן אחד שמתפקד.

כדורסלן העבר מג'יק ג'ונסון, אולסטאר 2012. רויטרס
"בריאנט עושה עונת MVP אבל הקבוצה צריכה אותו יותר כמנהיג". מג'יק ג'ונסון תוקף/רויטרס

את אוהדי הלייקרס המצב מכעיס, ובטח שאוהד ספציפי כועס יותר מכולם. "אני עייף מלהאשים את המאמן מייק ד'אנטוני, האחריות היא על השחקנים", צייץ היום (שלישי) בטוויטר מג'יק ג'ונסון, רכז העבר של הקבוצה, ועבר לכתוש שחקן שחקן. "דוויט הווארד חייב להפסיד להתלונן להתחיל להיות דומיננטי בהתקפה. פאו גאסול חייב להפסיק לשחק רך ולחזור למספרים של 18 נקודות ו-10 ריבאונדים.

"קובי בריאנט עושה עונת MVP אבל הקבוצה צריכה אותו מנהיג טוב יותר. סטיב נאש, אם יקלע יותר וימסור יותר אסיסטים, יעזור יותר. מטה וורלד פיס חייב להפסיק לתת ציטוטים נהדרים ולהתחיל לשמור. ג'ודי מיקס חייב להתחיל לעשות בחירות טובות יותר בהתקפה. ומעל להכל, השחקנים צריכים להתחיל לעשות יותר כיף על המגרש. כל 12 שחקני הלייקרס צריכים להבין מה זה אומר להיות חבר במועדון הזה. כאוהדי לייקרס, אנחנו דורשים ומצפים ליותר מהאנשים שלובשים את החולצה הזו".

דוויט הווארד שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
"חייב להתחיל להיות דומיננטי יותר בהתקפה". דוויט הווארד/רויטרס

הבעיה האחרונה, כזכור, היא פציעתם של הווארד וגאסול. "האם שחקני הלייקרס יתחילו לסמוך אחד על השני?", תהה מג'יק. "כשגאסול והווארד בחוץ, איך הם ינצחו בכלל?".

הלילה יתארחו הלייקרס ביוסטון (14:20), במשחק שיתחיל רצף קשה שיימשך מחר מול סן אנטוניו (10:27) וביום שישי מול אוקלהומה סיטי (8:26). אם כעת מד הדרמה בלוס אנג'לס מרקיע שחקים, תארו לכם את הלייקרס במאזן 21:15. יכול להיות שאפילו פלייאוף לא יהיה?

מג'יק דווקא בחר לקנח באופטימיות: "יש עדיין מספיק זמן ואני מאמין בשחקנים האלה".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס מטה וורלד פיס. GettyImages
"מטה וורלד פיס חייב להפסיק לתת ציטוטים נהדרים ולהתחיל לשמור"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully