וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול ודוויט הווארד ייעדרו לתקופה בלתי מוגבלת

הסנטר הספרדי ספג זעזוע מוח במהלך הרבע הרביעי בהפסד לדנבר, סופרמן קרע רצועה בכתפו ומצבו ייבחן שוב בשבוע הבא

הקבוצה הכי מדוברת ב-NBA העונה היא דווקא אחת הבינוניות: לוס אנג'לס לייקרס כמובן. החבורה מעיר המלאכים פשוט לא מצליחה לייצר שום דבר חיובי מהעונה הזו, אליה היא הגיעה עם ציפיות אדירות.

בליל אמש (בין ראשון לשני), הפסידו הלייקרס בבית לדנבר 112:105, מה שהיה הפסדם השלישי ברציפות והוריד אותם למאזן 18:15. אלא שהחדשות הללו אפילו לא היו הגרועות ביותר שיצאו עבור הקבוצה של מייק ד'אנטוני מהמשחק הזה.

שחקני לוס אנג'לס לייקרס דוויט הווארד (ימין) וחברו פאו גאסול (שמאל. AP
אין סוף לצרות של הלייקרס. גאסול והווארד/AP

במהלך הרבע הרביעי ספג הסנטר הספרדי של הקבוצה פאו גאסול חבטה בפניו ולאחר המשחק הוא אובחן כסובל מזעזוע מוח. גאסול ייאלץ לנוח לתקופה מסוימת וכרגע לא ברור מתי הוא יחזור אל המגרשים.

עוד פצוע מהמשחק הוא דוויט הווארד, שקרע רצועה בכתפו, מה שישבית אותו לפחות לשבוע, אחריו ייבחן שוב מצבו. הווארד השווה שיא קריירה במשחק מול הנאגטס, כשקטף 26 כדורים חוזרים. הוא הוסיף 14 נקודות וארבע חסימות ב-41 דקות, בהן שיחק למרות הפציעה. לאחר המשחק, כתפו של הווארד נחבשה בהרבה מאוד קרח. הפציעה אירעה לו במשחק ההפסד של הלייקרס בדרבי מול הקליפרס, בלילה שבין שישי לשבת.

הלייקרס ייצאו החל ממחר לשני משחקי חוץ בטקסס, מול יוסטון וסן אנטוניו והשבוע שלהם יימשך עם משחקים ביתיים מול אוקלהומה סיטי וקליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully