וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני: "בגלל המאזן שלנו הלחץ הולך וגובר"

מאמן הלייקרס לא מוצא פתרונות. הווארד: "הכל נגדנו, כולם מצפים מאיתנו לנצח". נוביצקי: "טעינו שבנינו על השגת כוכבים"

המשבר של הלייקרס הולך ומחריף, והלילה (בין ראשון לשני) הקבוצה הכי מדוברת בליגה ספגה הפסד שלישי ברציפות עם 112:105 ביתי לדנבר. השחקנים של מייק ד'אנטוני לא הצליחו להתאושש מההפסד לקליפרס בקרב העירוני, צנחו למאזן של 18:15 והם כבר מרוחקים שלושה משחקים מהמקום שמוביל לפלייאוף במערב.

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"אנחנו מוצאים את עצמו מנסים לחזור מפיגור בכל משחק". ד'אנטוני/AP

"אני חושב שבגלל המאזן שלנו הלחץ הולך וגובר", ניתח ד'אנטוני, שראה את שחקניו קולעים ב-70% מהקו. "אבל אין בעיה שכך יהיה. אנחנו חייבים להתגבר עליו, ואנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו לא יכולים לתת ליריבות לבוא ולהתחיל משחק עם 34 נקודות ברבע הראשון. זה פשוט לא יכול לקרות. אנחנו מוצאים את עצמו מנסים לחזור מפיגור בכל משחק, ואנחנו צריכים לנסות איכשהו להבין למה זה קורה".

דוויט הווארד, שרשם שיא קריירה של 26 ריבאונדים, אבל הוסיף לצרות כשהחמיר פציעה בכתף ויעבור MRI במהלך היום, אמר: "כרגע הכל נגדנו, אבל אנחנו צריכים לשמור על הראש זקוף ולהישאר ביחד. זה מצב קשה, כי כולם מצפים מאיתנו לנצח, אבל אנחנו חייבים להישאר ביחד".

דנילו גלינארי שחקן דנבר נאגטס. Tony Gutierrez, AP
הולכים ומשתפרים. גלינארי/AP, Tony Gutierrez

בצד המנצח היו הנאגטס, שנעזרו ב-21 נקודות של טיי לוסון ב-20 של דנילו גלינארי שגם קבר שלשת קלאץ' בשניות הסיום. "אני חושב שקבוצות עדיין מייחסות חשיבות למשחקים מולם", אמר אנדרה איגודלה, שסיים עם 15 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. "בכל פעם שאנחנו משחקים נגד הלייקרס אני רוצה לשחק היטב וכך גם כל הקבוצה".

מאמנו ג'ורג' קארל הוסיף: "זה באמת ניצחון מצוין, אבל הם מתקשים ואני לא רוצה להיסחף בחגיגות. אנחנו קבוצה טובה שרק משתפרת, אבל אני מעדיף לא להשתגע מהניצחון הזה".

דירק נוביצקי שחקן דאלאס מאבריקס. AP
"הסיבה היחידה שהייתה יכולה להיות לי לעזוב היתה אם לא הייתי זוכה כאן באליפות". נוביצקי/AP

מאכזבת גדולה אחרת העונה היא דאלאס, שמדורגת אפילו מתחת ללייקרס עם מאזן עלוב של 21:13. המאבריקס נמצאים בדרך הבטוחה להחמצת הפלייאוף לראשונה מזה 12 שנה, ודירק נוביצקי, שנעדר מ-27 המשחקים הראשונים של העונה ומתקשה לחזור לעצמו, מתחיל לשחרר מעט קיטור.

"הולך להיות לנו קשה", אמר נוביצקי המתוסכל. "תמיד רציתי לחשוב שלא נבנה את המועדון שלנו על תקווה. קיווינו להשיג את דרון בשנה שעברה והשנה קיווינו להשיג את דוויט. אבל למה שהוא יעזוב את הלייקרס? אין בזה היגיון מבחינתי. ולמה שכריס פול יעזוב את הקליפרס? הם כנראה הקבוצה הטובה בליגה כרגע".

לגבי התקוות שלו לעתיד אמר הגרמני בן ה-34: "לקיובן יש משהו בשרוול, אולי לקחת צ'אנס על חוזה גרוע כלשהו ולעשות משהו. נסיים את העונה הזאת, אני אשתפר ואשתפר, בתקווה ממשחק למשחק ונראה מה יקרה בקיץ". לגבי האפשרות שיישלח בטרייד אחרי 15 שנה במדי המאבס לפני תום חוזהו בקיץ 2014 אמר נוביצקי: "הסיבה היחידה שהייתה יכולה להיות לי לעזוב היתה אם לא הייתי זוכה כאן באליפות, והייתי כמו קרל מאלון או גארי פייטון שחיפשו את הטבעת במקום אחר. אבל לי כבר יש טבעת, ואני רוצה לסיים את הקריירה שלי כאן. אבל אני רוצה גם להיות תחרותי".

* חדשות טובות לעומרי כספי? קליבלנד הודיעה הלילה על שחרורו של סמארדו סמואלס, הפורוורד שהגיע לקבוצה לפני שנתיים רשם העונה 3.2 נקודות ו-1.6 ריבאונדים ב-18 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully