וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אוהב את קליבלנד", סקוט: "הוא מקצוען אמיתי"

הפורוורד של הקאבס רמז שהוא רוצה להישאר: "מרוכז רק באיך לעזור לקבוצה לנצח". מאמנו: "הוא יקבל הזדמנות נוספת"

בצל החדשות על כך שעומרי כספי ביקש מקליבלנד קאבלירס לבצע עליו טרייד ולשלוח אותו לקבוצה אחרת מכיוון שהוא לא מקבל הזדמנויות, הפורוורד הישראלי דיבר עם יאהו ספורטס לפני משחקה של הקבוצה הלילה (בין שני לשלישי) בשיקגו.

כספי רמז הוא רוצה להישאר ואמר: "כמובן שאני אוהב את קליבלנד. היא הייתה נהדרת עבורי. האוהדים, העיר, הארגון. זה הדבר בו אני מרוכז. הפוקוס שלי נמצא רק ברצון לעזור לקבוצה לנצח ולא בשום דבר אחר. לגבי העתיד: מה שיהיה יהיה".

עם או בלי קשר להתפתחויות האחרונות, כספי קיבל הלילה דקות משחק משמעותיות יחסית לראשונה מאז ה-11 בדצמבר (ב-21 בדצמבר הוא שיחק דקה נגד אינדיאנה). הישראלי בילה 16 דקות על הפרקט, לקח חמש זריקות, קלע שתים מהן וסיים את ההתמודדות עם 4 נקודות, אסיסט וחטיפה.

כספי הוסיף הלילה: "לא דיברתי עם המאמן סקוט על מה שקורה. אם להיות כן, אני חושב שעשיתי כל מה שיכולתי בקיץ ובמהלך מחנה האימונים עם ההזדמנויות שקיבלתי".

המאמן ביירון סקוט אמר הלילה: "בכל הנוגע לדקות משחק, כנראה שעומרי יקבל עוד הזדמנות. זו רק שאלה של הרכבים ומציאת נוסחה מתאימה. מבחינתי הוא נהדר. הוא מתאמן בצורה מצוינת, הוא מעודד את חבריו לקבוצה, הוא מקצוען אמיתי בכל מובן של המילה ואני מצפה ממנו להמשיך כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully