וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "עומרי כספי דרש רשמית מקליבלנד לעזוב בטרייד"

הבלתי נמנע הגיע: אחרי שלא קיבל הזדמנויות בקאבס, הישראלי מאס במעמדו וביקש לעזוב. יוסטון, ממפיס ומינסוטה התעניינו

עומרי כספי לא זכה כמעט לשום קרדיט בקליבלנד החל מתחילת העונה. הערב (שני), נמאס לפורוורד הישראלי ועל פי דיווחים בארצות הברית, הוא דרש מקבוצתו להעביר אותו בטרייד לקבוצה אחרת ב-NBA.

כספי, שהחל לשחק בקאבלירס לפני שנה וחצי, זכה לדקת משחק אחת בלבד מאז ה-11 לדצמבר, זאת על אף שקליבלנד צברה עשרה הפסדים ב-13 משחקיה האחרונים.

עומרי כספי, ביירון סקוט, קליבלנד קאבלירס. AP
לא קיבל קרדיט מהמאמן. כספי וסקוט/AP

ישנן מספר קבוצות שעשויות לקלוט את הישראלי, שמשחק ב-NBA מאז 2009. כבר ביום שישי פרסמנו שהרבה קבוצות NBA הביעו עניין בטרייד עם הקאבס: וושינגטון, שארלוט, אטלנטה, דאלאס. לאחרונה פנתה לסוכניו סגנית האלופה מאוקלהומה סיטי. אבל שלוש הקבוצות שהכי מעניינות את כספי הן מינסוטה טימברוולבס, ממפיס גריזליס ויוסטון רוקטס.

ממוצעי הקריירה של כספי בשלוש העונות הראשונות בליגה עמדו על 23.4 דקות ו-8.7 נקודות למשחק, אולם העונה הוא צנח ל-13.3 דקות ו-4.9 נקודות וכאמור, לא שיחק תקופה ארוכה.

כספי מיוצג על ידי סוכנות השחקנים CAA ועל אף שבקליבלנד טענו כי דרישה לטרייד לא התקבלה מצד השחקן, הרי שגורמים המקורבים לסוכנות גרסו אחרת. על פי חוקי הליגה, אם כספי או סוכניו מעוניינים לדרוש טרייד באופן מוצהר, עליהם לשלם קנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully