וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיון לגבי מיקום גמר סל הסתיים, ההחלטה נדחתה

בישיבת הדירקטוריון של המנהלת היה רוב לרוממה, אך התגלו חילוקי דעות. ההחלטה תתקבל אחרי קבלת נתונים כלכליים

דירקטוריון מנהלת ליגת העל מקיים הערב (רביעי) ישיבה חודשית בה עלה על הפרק נושא אירוח משחק גמר סל 2013, אך ההחלטה בנושא נדחתה לעתיד. זאת בעקבות חילוקי דעות קשים שהתגלעו בתוך הישיבה. בסופו של דבר, הצדדים דרשו לקבל נתונים כלכליים נוספים על מנת להכריע סופית בסוגייה. יחד עם זאת, חשוב לציין כי בישיבה היה רוב לרוממה, אך בשל הנתונים הכלכליים ההחלטה תתקבל כנראה רק בישיבת המנהלת הבאה, שתיערך בעוד חודש.

לפי התכנון, לקראת השעה 19:00 הייתה אמורה להתקבל ההחלטה הסופית האם הגמר ייערך בהיכל רוממה החדש או ביד אליהו, אלא שבסופו של דבר, כאמור, ההחלטה נדחתה. נכון לבוקר, התקשו ראשי המנהלת ורבים מחברי הדירקטוריון להעריך היכן ייערך משחק הגמר, שתאריכו ה-6 ביוני.

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב (שמאל) עם שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה. ברני ארדוב
הפיינל פור יישאר בהיכל? מזרחי ופרנקל ביציאה מהדיון היום/ברני ארדוב

במהלך היומיים האחרונים עלתה הצעה על ידי גורמים שונים לנסות בישיבה לשנות את ההחלטה מתחילת העונה, ולקיים שני משחקים במעמד הגמר, משחק ביד אליהו ומשחק ברוממה, כשהקבוצה שתסיים במקום הראשון תארח את המשחק השני.

ביציאה מהישיבה, אמר יו"ר גלבוע/גליל עליון חיים אוחיון: "היה דיון ענייני. כל אחד אמר את דעתו. החלטנו להחליט בישיבה הבאה. אנשים פה ניתחו את העניינים בצורה עניינית, רחבה ולא כיתתית. זה לא מכבי תל אביב מול חיפה, אלא לטובת הכדורסל. דעתי האישית ידועה. אני חושב שהשנה צריך לשמור על הערך הספורטיבי של הכדורסל ומתוך זה לקיים את האירוע בחיפה. בגלל שיש הזדמנות ליצור אירוע שיא בעיר אחרת.

"זה לא כל כך משנה מתי ייערך הדיון הבא, אנחנו רוצים להחליט בכובד ראש. אנשים מתייחסים לזה בצורה רצינית. אין פה עניין של שכנוע ולהרוויח זמן, אלא רק להתארגן. הדעה הרווחת ידועה, דעתי האישית ידועה. הערך הספורטיבי צריך להישמר. אני מכבד כל דעה אחרת. יש פה דעה שהעניין הכלכלי חשוב, אחרת שאומרת שהערך הספורטיבי חשוב. אני חושב שהשנה לערך הספורטיבי יש משמעות גדולה".

יו"ר המנהלת שמואל פרנקל אמר: "הייתה בישיבה החלפת דעות בנושא הגמר. ישבנו עם כל יושבי הראש והיה דיון מעמיק ובישיבה הבאה יוחלט. אני לא הבעתי את דעתי האישית. לא הבעתי את דעתי האישית בפנים ולא אביע אותה בחוץ עם התקשורת. יש לנו זמן עד אמצע יוני למשחק. אנחנו לא ממהרים".

מחוץ למנהלת התקיימו שיחות בין חברי הדירקטוריון ונראה באמת כי רוממה הוא האולם המועדף על רוב הצדדים. הנושא צפוי להגיע להצבעה, לראשונה בתולדות המנהלת. מי שביקש לדחות את ההצבעה הוא פרנקל בעצמו.

עוד נקבע בישיבה כי משחק האולסטאר יתקיים בתאריך 18 במרץ באולם רוממה בחיפה. אירוע האולסטאר יימשך יום שלם כאשר בבוקר יגיעו שחקני האולסטאר לחיפה לפעילות למען הקהילה ובערב יתקיים המשחק בשילוב של תחרות הטבעות ותחרות שלשות. משתתפי האולסטאר ייקבעו בחודש הקרוב במשאל מיוחד באתר המנהלת. כמו כן, נקבע מועד פתיחת עונת 2013/14 לתאריך 13 באוקטובר 2013, כאשר טורניר גביע ווינר סל יתקיים בין ה 6 ל-10 באוקטובר.

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ההחלטה נדחתה. עו"ד מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully