וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב יוחלט אם גמר הסל יתקיים ברוממה או ביד אליהו

2.1.2013 / 11:21

דירקטוריון מנהלת הליגה יחליט היכן יתקיים המשחק המכריע של העונה ב-6 ביוני. הצעה נוספת: שני משחקים, אחד בכל אולם

דירקטוריון מנהלת ליגת העל יקיים הערב (רביעי) ישיבה חודשית בה יעלה על הפרק נושא אירוח משחק גמר סל 2013, כשלקראת השעה 19:00 צפויה להתקבל ההחלטה הסופית האם הגמר ייערך בהיכל רוממה החדש או ביד אליהו. נכון לבוקר, מתקשים ראשי המנהלת ורבים מחברי הדירקטוריון להעריך היכן יערך משחק הגמר, שתאריכו ה-6 ביוני, כשבישיבה שערכו השבוע גורמים שונים במנהלת עם ערוץ הספורט, הגוף המשדר את המשחקים, הם קיבלו את האישור לערוך אירוע גדול גם ברוממה.

במהלך היומיים האחרונים עלתה הצעה על ידי גורמים שונים לנסות בישיבה לשנות את ההחלטה מתחילת העונה, ולקיים שני משחקים במעמד הגמר, משחק ביד אליהו ומשחק ברוממה, כשהקבוצה שתסיים במקום הראשון תארח את המשחק השני. "זה רעיון הזוי מיסודו", אמר הבוקר אחד מחברי הדירקטוריון, "תתאר לך מצב שמי שיעלו לגמר לא יהיו מכבי חיפה ומכבי תל אביב? מה ההיגיון לקיים את המשחקים שם אז, במיוחד שרק אחת מהקבוצות תעלה והיא תרוויח עוד יותר". את הרעיון הזה שוללים רוב חברי הדירקטוריון, והסיכוי שיתבצע הוא נמוך מאוד.

מי שעשוי להעדר מהישיבה הוא יושב ראש איגוד הכדורסל אבנר קופל, שמשמש כאחד משני נציגי איגוד הכדורסל במנהלת הליגה. קופל התראיין השבוע ואמר כי למרות שהוא תומך במועמדות רוממה למשחק, הוא לא חושב שיהיה נוכח בה. במהלך הישיבה צפויים שני נושאים חשובים אחרים לעלות - תוכנית האולסטאר השנתי שייערך השנה ברוממה, ואישור מועד פתיחת עונת 2013/14, דבר שנעשה מוקדם מהצפוי העונה על מנת לאפשר לקבוצות ישראליות, ביניהן מכבי חיפה, לתכנן מסע משחקים בארצות הברית לשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully