וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "היו שחקנים שלא הופיעו למשחק הזה"

28.12.2012 / 8:18

גורם במכבי ת"א ביקר את ההופעה של הקבוצה בהפסד לסיינה, הצוות ניסה לעודד את השחקנים. אוחיון: "עשינו יותר מדי טעויות"

עריכת וידאו: טל רזניק

אכזבה רבה שררה אמש (חמישי) בקרב שחקני ואנשי מכבי תל אביב לאחר ההפסד לסיינה 76:69. האיטלקים הכתיבו את סגנון המשחק לכל אורכו, כשהמאמן האיטלקי הכריח את דיוויד בלאט להגיב. "היו שחקנים שפשוט לא הופיעו למשחק הזה", סבור גורם בקבוצה. למרות שהמאמן דיוויד בלאט בחר לפתוח בחמישייה עם מלקולם תומאס, שון ג'יימס, שהוכנס למשחק רק לאחר שתומאס הציג משחק חלש וביצע שתי עבירות, הוכיח שהוא ראוי לפתוח בחמישייה כשהשאיר את הצהובים בתמונה עם 14 נקודות עד למחצית.

לאחר המשחק העיר המאמן בלאט בחדר ההלבשה על הטעויות כגון ההגנה ואיבודי הכדור. יחד עם זאת בצוות המקצועי מודעים לאספקט המנטלי בעקבות ההפסד ועודדו את השחקנים כשאמרו כי "שלב הטופ 16הוא ארוך ויהיה לנו זמן להתכונן ולהשתפר".

דיוויד בלאט ב-2006. Robert Valai, GettyImages
העיר על איבודי הכדור. דיוויד בלאט/GettyImages, Robert Valai

יוגב אוחיון סיכם את המשחק, ואמר: "היה משחק קשה ואגרסיבי והיה לנו ברור שכך יהיה. נלחמנו, אבל לא שיחקנו כמו שאנחנו יודעים. עשינו יותר מדי טעויות וזה לא השאיר לנו צ'אנס לנצח. לא שמרנו טוב על הכדור וסיינה ניצלה זאת עד הסוף, היא קבוצה חזקה מאוד מהרגע שהתחברה. זו רק ההתחלה, הטופ 16 השנה ארוך וקשה מתמיד ויש לנו מספיק זמן להשתפר. שני משחקי היורוליג הבאים אצלנו בבית ונעשה הכל לחזור לעצמנו ולנצח".

ריקי היקמן הוסיף: "סיינה שיחקה מצוין וקלעה טוב. במחצית הראשונה לא הצגנו הגנה טובה, ולמרות ששיפרנו את ההגנה במחצית השנייה, זה לא היה מספיק בכדי להשיג את הניצחון. ננסה להתכונן הלאה בצורה הכי טובה שאפשר לשאר המשחקים בשלב הטופ 16 וננסה לשחק מצוין מול קאחה לבוראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. Elio Castoria, GettyImages
"שני משחקי היורוליג הבאים אצלנו בבית ונעשה הכל לחזור לעצמנו ולנצח". יוגב אוחיון/GettyImages, Elio Castoria

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully