וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "שיחקנו בצורה לא אחראית"

28.12.2012 / 0:30

מאמן מכבי ת"א הסביר את המפלה בפתיחת הטופ 16 בסיינה: "לא שלטנו בקצב, צריך לחזור למסלול כמה שיותר מהר"

עריכת וידאו: טל רזניק

צפו בתקציר המשחק

מכבי תל אביב החלה הערב (חמישי) את דרכה בשלב הטופ 16 של היורוליג עם הפסד 79:69 לסיינה באיטליה. הצהובים הציגו את דרקו פלאניניץ' בהופעת בכורה והחזירו גם את גיא פניני לסגל אחרי ההשעיה ארוכה, אבל משחק מפוזר בהתקפה עלה להם בהפסד, אותו ינסו לתקן בשבוע הבא כשיארחו את קאחה לבוראל. הבאסקים, אגב, פתחו עם ניצחון מפתיע על אולימפיאקוס 74:82.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מעט סיבות לדאגה. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

"למרות שהתחלנו את המשחק בדרך שבה רצינו, לא הצלחנו לשלוט בקצב ובצורה של המשחק וזה פגע בנו מאוד בהמשך", הודה מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. "במחצית השניה אמנם שיפרנו מאוד את ההגנה, אבל ההתקפה שלנו לא היתה טובה ולא יעילה. שיחקנו בצורה לא אחראית ועשינו טעויות בסיסיות שגרמו להרבה איבודי כדור. לא היה לנו משחק טוב, צריך להכיר בזה, ולסיינה הגיע לנצח".

למרות המשחק הרע מאוד של קבוצתו, המאמן הצהוב מתעקש שלא להרים ידיים: "זו ליגה ארוכה של 14 משחקים, יהיו ימים טובים יותר וטובים פחות וצריך לדעת להתמודד עם זה. משחק חוץ בסיינה הוא לא משימה פשוטה אבל הפכנו אותה לקשה עוד יותר בגלל היכולת הלא טובה שלנו. המשימה עכשיו היא לחזור כמה שיותר מהר למסלול".

תומאס רס, שכיכב עם 21 נקודות ולא הפסיק לצלוף מבחוץ, אמר בסיום: "רצינו להתחיל את הטופ 16 היטב. זה היה משחק מצוין. יש לנו אוהדים נהדרים, היתה פה הרבה התרגשות. היה לי כיף, קלעתי כמה זריקות, ושיחקנו חזק, כמו שאנחנו רוצים לשחק בכל ערב. היינו מרוכזים לכל אורך 40 הדקות. זו רק ההתחלה, יש לנו עוד הרבה משחקים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן סיינה תומאס רס. Elio Castoria, GettyImages
האיטלקי הוותיק התעקש להצטנע. תומאס רס שומר על מלקולם תומאס/GettyImages, Elio Castoria

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully