וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הביסה 78:100 את פנרבחצ'ה/אולקר

חלוקת נקודות נפלאה של הקטאלנים עזרה להם לפתוח את הבית של מכבי ת"א עם ניצחון. 66:67 דרמטי לפאו על ז'לגיריס

אימג'בנק GettyImages

שלב הטופ 16 ביורוליג יצא לדרך כבר אמש (חמישי), עם מספר משחקים נהדרים ועם ההפסד של מכבי תל אביב בסיינה. הערב נמשכים המשחקים ובזה שפתח את הערב הביסה צסק"א מוסקבה בביתה 71:90 את אפס אנדולו. תיאו פפאלוקאס ערך בכורה מחודשת אצל הרוסים אחרי שלוש שנים. במשחק השני בבית, פנאתינייקוס נזקקה להמון ניסיון ומזל כדי לנצח 66:67 ביוון את ז'לגיריס קובנה. בבית של מכבי, ברצלונה פתחה עם 78:100 מוחץ וקליל על פנרבחצ'ה/אולקר.

ג'ורדן פארמר אנדולו אפס מול מילוש תאודוסיץ' צסק"א מוסקבה. Alexander Zemlianichenko, AP
פארמר היה מצוין, אבל זה היה רחוק מלהספיק מול תאודוסיץ' וצסק"א/AP, Alexander Zemlianichenko

בית ה'

צסק"א מוסקבה - אפס אנדולו 71:90

תוצאת הסיום משקרת מאוד, שכן ארבע דקות לסיום הרבע השלישי, היתרון עוד היה של הטורקים. אלא שצסק"א, בריצת 18:40, פתחה פער ענק וסגרה ניצחון ראשון בשלב הטופ 16.

ננאד קרסטיץ' וסוני ווימס היו נפלאים, עם 22 נקודות כל אחד ומלבדם, גיבור הערב של האוהדים הרוסים היה תיאו פפאלוקאס, שהתאחד עם אטורה מסינה וחזר למוסקבה אחרי שלוש שנים. ג'ורדן פארמר מיודענו הצטיין אצל הטורקים עם 24 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פנאתינייקוס - ז'לגיריס קובנה 66:67

איזה משחק מרתק באואקה. הליטאים, הפתעת הסיבוב הראשון, הגיעו ללא חשש, אבל עם מטען של שבעה הפסדים ואפס ניצחונות במפגשי העבר מול הענקית היוונית. הם היו קרובים, מאוד קרובים אפילו, לשבור את הנאחס, אבל נכנעו לניסיון הרב של המארחת.

אל הרבע האחרון נכנסו היוונים ביתרון שבע, אבל עשר נקודות מצד קשישטוף לברינוביץ' המצוין קבעו מהפך. מרקוס בנקס החזיר את פאו לחיים עם שלשה גדולה ובמצב של שוויון, 51 שניות לסיום, סטפון לאזמה קלע רק אחת מהקו, אלא שמרקו פופוביץ' איבד כדור קריטי ואיתו גם את המשחק.

ג'ייסון קאפונו הוביל את פאו עם 16 נקודות, מייקל בראמוס קלע 15 ולאזמה 14. לברינוביץ' סיים עם 13 בז'לגיריס, טרמל דרדן הוסיף 12.

רימאס קאוקינאס ז'לגיריס קובנה מול סטפון לאזמה פנאתינייקוס. GettyImages
איזה סיום ביוון. קאוקינאס מול לאזמה/GettyImages

בית ו'

ברצלונה - פנרבחצ'ה/אולקר 78:100

המשחק הזה נגמר תוך ארבע דקות בערך, כשהקטאלנים עלו ל-2:10 ולא הביטו לאחור. הטורקים המאכזבים אפילו לא ניסו להוות יריב וכלל לא הופיעו מבחינה הגנתית.

בארסה, שמתקשה בליגה ומפרקת ביורוליג, סיימה את הרבע הראשון ביתרון 11 נקודות ואת המחצית בפלוס 21, מה שהפך את עשרים הדקות האחרונות לגארבג' טיים מתמשך.

ברצלונה הגיעה למספר נקודות תלת ספרתי, בזכות שישה שחקנים בדאבל פיגרס וחלוקת נקודות מושלמת: 14 לחואן קרלוס נבארו ומרסליניו הוארטס, 12 לארזם לורבק, פיט מיקל ואנטה טומיץ' (שהוסיף 11 ריבאונדים וחמישה אסיסטים), 10 לנייט ג'אווי. שרונאס יאסיקביצ'יוס תרם שבע נקודות ב-13 דקות. אצל פנר/אולקר, דייויד אנדרסן (שתי נקודות, 1 מ-9 מהשדה) ובו מקאלב (שתי נקודות, 0 מ-7 מהשדה), היו איומים במיוחד.

ג'רארד פיקה במשחק של ברצלונה בכדורסל. GettyImages
האוהד מספר אחת. ג'רארד פיקה ביציעי הפלאו בלאוגראנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully