וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לא חושב שזה רעיון טוב שאעבוד לצד בניטס"

המאמן הישראלי הכחיש את הדיווחים כי הוא עשוי להצטרף לצוות המקצועי של צ'לסי: "אף אחד מהמועדון לא פנה אליי"

רפא בניטס מונה רק לפני שבועיים למאמנה החדש של צ'לסי במקומו של רוברטו די מתיאו, אך הוא כבר יכול להרגיש את הלחץ העצום במועדון מלונדון. אחרי שהודח אתמול (רביעי) מליגת האלופות למרות הניצחון על נורשלנד, והפסיד במשחק הליגה האחרון מול ווסטהאם, הלחץ על הספרדי מתגבר. מי שמכיר היטב את הלחץ במועדון של רומן אברמוביץ' הוא אברהם גרנט, המאמן הישראלי שהיה אחד מהקורבנות של הבעלים הרוסי ופוטר גם הוא בעבר מהקבוצה.

אברהם גרנט עם רפא בניטס. GettyImages
יעבדו ביחד? גרנט ובניטס/GettyImages

גרנט, ששמו הוזכר לאחרונה כמועמד לחזור לצ'לסי בתפקיד מקצועי, התראיין היום לכלי התקשורת באנגליה וגיבה את המאמן הספרדי: "לצ'לסי יש מנג'ר שצריך תמיכה. מה שרפא צריך זה ניצחונות טובים שישכנעו את האוהדים שהם צריכים לתמוך בו, אבל יותר מזה, המועדון צריך לתמוך בו. כי זו לא תקופה קלה לצ'לסי - בפעם הראשונה שהם מחוץ לשלב הבא בליגת האלופות והמרחק בינם לבין המקום הראשון בליגה עצום, אז אני חושב שהוא צריך את התמיכה".

על השמועות שהישראלי יצטרף לצוות המקצועי של צ'לסי, אמר גרנט: "זה לא סוד שרומן אברמוביץ' ואני קרובים, אבל אף אחד מצ'לסי לא הציע לי עבודה. אני לא חושב שכרגע זה רעיון טוב שאעבוד לצד בניטס".

ובינתיים, השוער פטר צ'ך התייחס לסוגיית בניטס והדחת הקבוצה מליגת האלופות: "כשאתה מחליף מאמן, אתה רק מחליף מאמן, אבל האחריות היא על כולנו. כולנו באותה סירה, המאמן והשחקנים והאחריות של כולנו זה. בואו לא נלך סחור סחור. לא ניצחנו בשישה משחקים וזה פשוט לא טוב מספיק. מאז שאני נמצא כאן, לא חוויתי רצף כזה. אנחנו השחקנים צריכים לקום ולקחת אחריות

פטר צ'ך שוער צ'לסי סופג שער. רויטרס
נוטל את האחריות על הכישלון. פטר צ'ך/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully