וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: אברהם גרנט יצטרף לצוות האימון של צ'לסי

מערכת וואלה! ספורט

3.12.2012 / 2:01

באנגליה נטען כי בעקבות הפתיחה הרעה, אברמוביץ' מבין שטעה במינוי בניטס ומתכוון להפוך את הישראלי ליועץ, מה שעשוי גם לסלול את דרכו לעמדת המאמן

ספורט 2

חשבתם שרומן אברמוביץ' איבד סבלנות? אתם לא יודעים עד כמה. אחרי שבעלי צ'לסי פיטר את רוברטו די מתאו, המאמן שהביא לו סוף סוף את גביע האלופות הנכסף, ומינה תחתיו את רפא בניטס המושמץ, מספר כלי תקשורת בכירים באנגליה מדווחים הלילה (בין ראשון לשני) שהמיליארדר של הבלוז חושב לעשות שינוי נוסף בצוות האימון - כבר לאחר שלושה משחקים - ולהנחית את אברהם גרנט בסטמפורד ברידג'.

על פי הדיווחים, הבוס הבין כנראה שהוא עשה טעות בהעסקת בניטס, שלא הצליח לנצח בשלושת משחקי הפרמיירליג שלו בתפקיד המאמן הזמני, ושעל כן הוא מעוניין למנות את גרנט כ"יועץ" של בניטס. גרנט לא קיבל פנייה רשמית, אך על פי מקורביו הוא נמצא בלונדון, דחה נסיעה מתוכננת לישראל ויסכים לקבל על עצמו כל תפקיד זמני במועדון לאור מערכת היחסים החברית השוררת בינו לבין אברמוביץ'.

המיליארדר הרוסי נפגש גם עם אוהדים ושמע מהם תלונות לגבי מינויו של בניטס ואלו גם הבהירו כי קמפיין המחאה יימשך. כזכור, כבר במשחקו הראשון של הספרדי הוא נתקל בקבלת פנים עוינת מצד אוהדי הבלוז שהניפו נגדו שלטים, שרקו לו בוז קראו קריאות נגד מינויו. הקמפיין החריף בהפסד 3:1 לווסטהם בשבת, כאשר במהלך המשחק קראו אוהדי צ'לסי: "זה מה שאתה רוצה, אברמוביץ'?". באנגליה טענו כי גם מינוי גרנט לא צפוי לעבור בשקט.

לאחר ההפסד באפטון פארק בסוף השבוע, אברמוביץ' דיבר עם בכיר בצ'לסי על מנת לפנות לישראלי, שפוטר מהקבוצה לאחר ההפסד למנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות של 2008. גרנט הספיק לעבוד מאז בפורטסמות', ווסטהאם ופרטיזן בלגרד.

עוד דווח שעקב הקשר הטוב בין גרנט ובניטס, ישנה אפשרות שהשניים יאמנו בצוותא. אברמוביץ' נפגש בימים האחרונים עם אוהדים ועם יועציו, שהבהירו לו שמינוי בניטס לתפקיד המאמן יכול להיות הרסני. הבעלים נגעל מהמשחק הראשון של הספרדי בתפקיד, ה-0:0 מול סיטי, ועוד יותר מהמשחק השני, 0:0 מול פולהאם. ב"דיילי מייל" נכתב שהרוסי שם לעצמו למטרה את ארבעת המקומות הראשונים בפרמיירליג - שיעזרו בפיתוי פפ גווארדיולה לסטמפורד ברידג' - והוא לא יפסיק עד שישיג מטרה זו.

גם פיטורים מהירים של בניטס לא נשללו על הסף, במיוחד במידה והקבוצה תמשיך להשיג תוצאות רעות בתקופה הקרובה בכל המפעלים כולל גביע העולם לקבוצות. במקרה זה, נכתב, גרנט ה"יועץ" יהיה זמין לתפקיד המאמן.

בקבוצה אמרו שהגעת בניטס הביאה עמה בעיות תקשורת. המאמן הזמני עורך שתי אסיפות קבוצה, באנגלית לדוברי אנגלית ובספרדית לדוברי ספרדית, דבר שיצר בלבול רב בחדר ההלבשה באפטון פארק בזמן המשחק מול ווסטהאם.

בעידן אברמוביץ', אף מאמן לא פתח גרוע כמו שפתח בניטס. הספרדי הוא היחיד מבין תשעה שלא ניצח במשחק ליגה אחד משלושת המשחקים הראשונים בתפקיד. ז'וזה מוריניו, חוס הידינק וקרלו אנצ'לוטי היו מושלמים בשלושת המשחקים הראשונים. קלאודיו רניירי, לואיז פליפה סקולארי ואנדרה וילאש בואש היו עם שני ניצחונות; גרנט ודי מטאו עם ניצחון אחד; בניטס עם אפס. בנוסף, רצף שבעת משחקי הליגה ללא ניצחון (ארבעה עם די מתאו ושלושה עם בניטס) הוא הגרוע ביותר של צ'לסי מאז 1995.

רפא בניטס מנג'ר זמני של צ'לסי. רויטרס
אף מאמן לא פתח רע כמוהו. בניטס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully