וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצ'לסי טוענים: "אין אמת בדיווחים על אברהם גרנט"

דובר מטעם הבלוז הבהיר כי אין אמת בדיווחים שהתפרסמו בעיתוני הממלכה, על חזרתו של המאמן למועדון כ"יועץ"

"אין אמת בדיווחים שאברהם גרנט חוזר למועדון", כך התבטא דובר מטעם צ'לסי בהתייחסו לדיווחים הבוקר (שני) בעיתונים הגדולים של אנגליה, לפיהם הבעלים רומן אברמוביץ' מעוניין לצרף את המאמן הישראלי לצוות, כ"יועץ" למאמן הספרדי רפא בניטס וזאת בשל האכזבה הקשה מהתוצאות תחת הספרדי ומחאת האוהדים ההולכת ומחריפה נגדו.

עיתוני אנגליה טענו כי גרנט, המיודד עם אברמוביץ', עשוי לשוב על תקן יועץ ואולי אף בהמשך לקבל את המושכות עד תום העונה, אך בשלב זה באופן רשמי בצ'לסי כאמור מכחישים את הדיווחים.

המיליארדר הרוסי נפגש גם עם אוהדים ושמע מהם תלונות לגבי מינויו של בניטס ואלו גם הבהירו כי קמפיין המחאה יימשך. כזכור, כבר במשחקו הראשון של הספרדי הוא נתקל בקבלת פנים עוינת מצד אוהדי הבלוז שהניפו נגדו שלטים, שרקו לו בוז וקראו קריאות נגד מינויו. הקמפיין החריף בהפסד 3:1 לווסטהאם בשבת, כאשר במהלך המשחק קראו אוהדי צ'לסי: "זה מה שאתה רוצה, אברמוביץ'?".

בינתיים, בניטס המושמץ צוטט היום: "כל קבוצה זקוקה לאופי ומנהיגות. צ'לסי של ז'וזה מוריניו הייתה קבוצה עם המון אופי, אבל עכשיו אלו זמנים אחרים. זה מועדון גדול, באמצע העונה ודברים לא מסתדרים. ננסה לשפר, אבל זה ייקח זמן. אני דואג רק לשיפור הקבוצה ואם נעשה את זה, נתחיל לנצח ונוכל להזיז דברים. אני לא חושב על שום דבר אחר חוץ משיפור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully