וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטס: "גרנט אדם נחמד ומאמן טוב, אבל הוא לא מגיע"

מערכת וואלה! ספורט

5.12.2012 / 8:15

מאמן צ'לסי התייחס לשמועות על מועמדותו של הישראלי לתפקיד היועץ. חואן מאטה: "רפא מנסה לעזור לנו, אנחנו בוטחים בו"

ספורט 2

רגע לפני הדחתה האפשרית של צ'לסי מליגת האלופות הערב (רביעי), כשאלופת אירופה תפגוש את נורשלנד (21:45, 5+) אך תוכל להישאר מחוץ לשמינית הגמר גם אם תנצח במידה ויובנטוס לא תפסיד לשחטאר דונייצק, התייחס רפא בניטס הלחוץ לדיווחים על הגעתו האפשרית של אברהם גרנט בתפקיד יועץ. "אני יודע שאברם גרנט הוא אדם נחמד ומאמן טוב", אמר בניטס כשנשאל בנושא, אבל על פי כל המידע שיש לי הוא לא מגיע".

רפא בניטז מאמן צ'לסי עם פרננדו טורס. Clive Rose, GettyImages
לא יודע מה קורה סביבו. בניטס/GettyImages, Clive Rose

חואן מאטה, בן ארצו של בניטס, ניסה להרגיע את הרוחות סביב המאמן שכבר מוגדר כזמני בעקבות פתיחת הקדנציה האיומה שלו בסטמפורד ברידג', ואמר: "אנחנו בוטחים ברפא כי הוא רוצה את הכי טוב עבור הקבוצה. אם אנחנו רוצים לזכות בגביע העולם לקבוצות, או בפריימרליג או בכל תואר אחר, אנחנו צריכים להשתפר. רפא הוא מאמן מאוד מנוסה והוא מנסה לעזור לנו, אז אנחנו מנסים לעזור לו".

"השחקנים צריכים להיות מקצוענים ולעבוד בלי קשר למי מאמן את הקבוצה", הוסיף הקשר הספרדי. "יש לנו בעלים, והרבה אנשים שמנסים לעשות את הכי טוב בשביל המועדון הזה. כשחקן אני צריך לעבוד עם המאמן שיש לנו, ועכשיו זה רפא". על מחאת הקהל נגד בניטס אמר מאטה: "אני לא חירש, אנחנו מודעים לכך. האוהדים חופשיים לעשות מה שהם רוצים, אבל העבודה שלי, ושלנו היא לשחק טוב ולנצח. זה כל מה שאכפת לי ממנו. אני תמיד מנסה להתמקד במה שאני עושה, ולא בשום דבר אחר. אם אנחנו רוצים להניף עוד גביעים העונה, אנחנו צריכים להיות כולנו ביחד ולהילחם כיחידה אחת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חואן מאטה שחקן צ'לסי. Clive Rose, GettyImages
"אני לא חירש". מאטה/GettyImages, Clive Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully