וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן: "קודם שבבאר שבע יחנכו את הילדים שלהם"

האורדונים לא אהבו את הביקורת כלפי סידיבה. עומר בוקסנבוים: "ראו שאנחנו קבוצה טובה, לא רוצים להיות בתחתית"

one

יממה לאחר ההפסד הכואב 3:2 להפועל באר שבע, עסקו הבוקר (רביעי) בהפועל רמת גן בעיקר בשופט המשחק לירן וקסברגר. בקבוצה הרגישו כי קופחו קשות בשתי החלטות קריטיות שהכריעו את גורל המשחק. "ההרחקה של ג'יבריל סידיבה והשריקה לפנדל שלא היה בדקה ה-90 בעצם הכריעו את תוצאת המשחק", אמרו ברמת גן.

על סידיבה, שהורחק לאחר שבעט בשלט פרסומת לעברו של אחד ממביאי הכדורים מיד לאחר כיבוש שער היתרון של באר שבע, אמרו: "אין ספק שסידיבה עשה מעשה חסר אחריות, הוא טעה, איבד את העשתונות ולא היה צריך להתנהג כך, אבל אפשר לראות בבירור איך אותו ילד מתמהמה בכוונה בהחזרת הכדור ואפילו רואים איך הוא מחייך ומבסוט אחרי המקרה. לפני שבאר שבע מחנכים את השחקנים שלנו, שיחנכו קודם את הילדים שלהם להתנהגות ספורטיבית".

"אם היה במשחק שופט בכיר יותר, אולי הוא היה מסתפק בצהוב", המשיכו. "כי אין ספק שג'יבריל לא ניסה לפגוע בילד, אלא רק הביע תסכול על כך שלא החזירו את הכדור למגרש. אנחנו בהחלט לא חושבים שג'יבריל צריך לקבל הרחקה ארוכה בעקבת המקרה". סידיבה יחמיץ כמובן את קרב התחתית בשבת נגד הפועל חיפה ובמועדון ממתינים לקבלת הודעה מההתאחדות האם הקשר יועמד לדין משמעתי או לא.

ג'יבריל סידיבה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אם היה במשחק שופט בכיר יותר, אולי הוא היה מסתפק בצהוב". סידיבה/קובי אליהו

גם בחלק המקצועי הרגישו השחקנים ואנשי הצוות המקצועי כי הקבוצה שוב פיספסה הזדמנות לזכות בנקודות. "אי אפשר להסביר את זה", אמרו בקבוצה. "חזרנו יפה ומהר מהפיגור המוקדם והיו לנו חצאי הזדמנויות לכבוש במחצית הראשונה ולא עשינו את זה. בפתיחת המחצית השנייה קיבלנו גול של נאיביות ואחרי זה הגיעה ההרחקה הטיפשית וחסרת האחריות של סידיבה וכבר היה קשה לחזור. זו תחושה גדולה של פספוס, ולא בפעם הראשונה".

בצוות המקצועי ימשיכו לדון בימים הקרובים בתוכניות הרכש לקראת חלון ההעברות בינואר, כאשר בשלב זה עדיין לא ברור מי מהזרים יוחלף, אם בכלל. שמו של הקשר סטיבן כהן שמועמד לחזק את הקבוצה, נמצא חזק מאוד על הפרק.

"ברור שאנחנו מאוכזבים מהמשחק", אמר הקשר עומר בוקסנבוים בסיום. "שיחקנו כדורגל טוב וראו את זה. גם בעשרה שחקנים היינו טובים יותר מבאר שבע וזה מתסכל כי מתחילת השנה אנחנו משחקים כדורגל טוב וחיובי וזה לא בא לידי ביטוי בנקודות שלנו בטבלה. אנחנו צריכים לעשות את קפיצת המדרגה הזו כדי לקחת נקודות כשאנחנו משחקים טוב. אנחנו צריכים לקחת נקודות בכדורגל טוב ובכדורגל פחות טוב, כי לאט לאט הליגה בורחת לנו ואנחנו בתחתית. אנחנו לא רוצים להיות שם כי כולם ראו שיש קבוצה טובה".

המגן ליאור ראובן אמר היום לאתר הרשמי: "חבל, היינו מאוד קרובים כבר לתיקו למרות שהיינו בעשרה שחקנים. באנו למגרש קשה ושיחקנו בלי רגשי נחיתות מהדקה הראשונה, הצלחנו לחזור פעמיים למשחק אבל בסוף פנדל אכזרי הכריע. היה משחק קשה ולמרות זאת אני חושב שהיינו צריכים לצאת מפה לפחות עם נקודה, אם לא יותר. כל משחק עכשיו הוא בשבילנו מלחמת עולם, במיוחד כשמדובר בקבוצה שמתמודדת מולנו בתחתית, אני מקווה שנמשיך באותה יכולת ומאמין שאז גם יבואו הנקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully