וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 2:3 את רמת גן

מערכת וואלה! ספורט

4.12.2012 / 20:56

השופט שגה, גם השוערים והמשחק הדחוי הסתיים ב-2:3 דרמטי לקבוצה של אלישע לוי. סוויסה (90) הכריע בפנדל מפוקפק

one

במשחק מהמחזור העשירי בליגת העל, שנדחה בגלל מבצע עמוד ענן, נפגשו הערב (שלישי) הפועל באר שבע והפועל רמת גן בווסרמיל. שתי הקבוצות הגיעו לאחר ניצחון ליגה בסוף השבוע האחרון, וידעו שניצחון נוסף בליגה כה צפופה ישדרג את מיקומן בטבלה באופן משמעותי. שחקניו של אלישע לוי הגיבו מהר פעמיים - בתחילת המשחק (דקה 4, תומר סוויסה) ובתחילת המחצית השנייה (דקה 48, אבירם ברוכיאן), ועם שער דרמטי מפנדל מפוקפק בתוספת הזמן של סוויסה, קפצו למקום השביעי בטבלה. אנטון ארחיפוב השווה זמנית (16) לקבוצה של אלי כהן, והאדומים נאלצו להסתדר בעשרה שחקנים לאחר שג'יבריל סידיבה הורחק (50). בדקה ה-80 ברנאר אוננגה השווה משום מקום, אך בסיום המשחק הבינו שם שאת הנקודות הם יצטרכו לחפש במקום אחר.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים שער יחד עם תומר סוויסה. רוני לבנה
נמצא בכושר שיא. תומר סוויסה/רוני לבנה

המשחק נפתח כמו מזג האוויר, עם מצבים רבים ותזוזות מצד לצד. שוער הפועל רמת גן איתי ארקין טעה כבר בדקה הרביעית, כשיצא רע לכדור של דובב גבאי. תומר סוויסה קיבל את הריקושט, וגלגל פנימה את השער השביעי שלו בהפועל באר שבע. החלוץ כבש שער גם בשלושת המשחקים הקודמים, ועם מצבים כאלה הוא ימשיך לכבוש. ההזדמנויות המשיכו ליפול, והתגובה של האורדונים לא איחרה להגיע. 12 דקות לאחר ה-0:1, עומר בוקסנבוים הראה נחישות והעביר טוב לאנטון ארחיפוב. החלוץ הרוסי הרים רגל וכבש את הראשון שלו העונה בליגת העל. אופיר חמו וסוויסה החליפו מצבים קורצים, אך המחצית הסתיימה באותה תוצאה, 1:1, לקול שריקות בוז של אוהדי באר שבע.

גם את המחצית השנייה פתחה רמת גן בהלם. בדקה ה-48 כדור קרן טייל בן שחקני האורחת, עד שהגיע לאבירם ברוכיאן. הקשר, שלא כבש בליגת העל מאז אוקטובר 2011, הניף שמאלית ושיגר את הכדור לרשת של ארקין, שלא הצליח למנוע את היתרון השני של באר שבע. שתי דקות לאחר מכן השאיר ג'יבריל סידיבה את רמת גן בעשרה שחקנים. הקשר ממאלי רץ למביאי הכדורים בווסרמיל ודרש לקבל כדור. כשלא קיבל את מבוקשו בתוך שלוש שניות, סידיבה הוציא את העצבים על שלטי הפרסומת וראה את הכרטיס האדום.

בניגוד למהלך העניינים רמת גן השוותה, לאחר שנגיעת יד של מיכאל זנדברג הפריעה לאוסטין אג'ידה החלש ואפשרה לברנאר אוננגה לגלגל את השוויון פנימה. בתופסת הזמן פרץ דיא סבע בימין, עקף את טל מעבי והוכשל ברחבה. סוויסה לא התבלבל וקבע את תוצאת המשחק, עם שער אישי שמיני העונה שסידר לקבוצתו ניצחון שני ברציפות.

במחזור הבא תצא באר שבע לרמת השרון. רמת גן תארח את הפועל חיפה לקרב תחתית לוהט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איתי ארקין שוער הפועל רמת גן. אדריאן הרבשטיין
אשם בשער. איתי ארקין/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 4: שער! דוידזאדה הכניס כדור עומק, השוער ארקין יצא גרוע, גבאי העביר כדור רוחב לסוויסה שגלגל פנימה מקרוב. 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 6: ארחיפוב נכנס לרחבה מצד ימין, שלח כדור רוחב שפגע בגביש בדרכו לשער, אך אג'ידה הדף.

דקה 7: אופיר חמו בעט כדור מסוכן, אג'ידה שוב היה במקום כדי להדוף.

דקה 16: שער! בוקסנבוים הקדים את המגן שלו והעביר לארחיפוב, שכבש שער ליגה ראשון בבעיטה מ-14 מטרים. גם בגביע הטוטו החלוץ הרוסי כבש מול באר שבע. 1:1.

דקה 24: זגורי היתל בהגנת באר שבע ושחרר כדור טוב לעבר אג'ידה, שקלט בקלות. בצד השני, הקבוצה של אלישע יצאה להתקפה מהיר, בסיומה בעט סויסה בסיבוב אך לארקין הפעם לא היתה בעיה.

דקה 39: סוויסה הגביה כדור חופשי, גביש קפץ הכי גבוה אבל הכדור חלף ליד הקורה הימנית של ארקין.

דקה 45: השופט לירן וקסברגר שרק לסיום המחצית הראשונה, לקול שריקות בוז של הקהל המקומי, שלא נראה שבע רצון מהיכולת של הקבוצה שלו.

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע (משמאל) עם אבירם ברוכיאן. אדריאן הרבשטיין
שער ליגה ראשון בהפועל באר שבע. אבירם ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

דקה 48: שער! דובב גבאי העביר טוב לברוכיאן, שחיפש את סוויסה אך הכדור נהדף לקרן. אותה קרן הוגבהה לרחבה, רמת גן התקשתה להרחיק וברוכיאן בעט מ-10 מטרים פנימה. 1:2 לבאר שבע.

דקה 50: כרטיס אדום! ג'יבריל סידיבה ביקש ממביאי הכדורים שימהרו להביא לו את הכדור. כשאלו התעכבו, קשר רמת גן בעט בשלטי הפרסומת והורחק.

דקה 63: איתי ארקין שוב יצא רע מול פלצ'וק, שהעביר לדוידזאדה. מגן באר שבע גלגל לשער מ-17 מטרים, אך הכדור עבר בין שלושה שחקנים ויצא החוצה.

דקה 80: שער! ליאור ראובן הגביה כדור חופשי לתוך הרחבה. זנדברג נגע בכדור בידו, אג'ידה לא השתלט ואוננגה בעט את הריבאונד פנימה, 2:2 משום מקום להפועל רמת גן.

דקה 91: שער! דיא סבע לקח את מעבי לטיול ברחבת רמת גן. המגן לא הסתדר והכשיל את הקשר ברחבה. תומר סוויסה כבש את הפנדל, 2:3 דרמטי לבאר שבע.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן (רועי קהת, 77), ניקולאס פלצ'וק (דיא סבע, 64), תומר סויסה, דובב גבאי.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן, טל מעבי, ג'יבריל סידיבה (הורחק, 50), עומר בוקסנבוים, אופיר חמו (מיכאל זנדברג, 77), ישראל זגורי (ארתור אטצזיאנוב, 86), אנטון ארחיפוב (וובה בראון, 54), דויד מנגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully