וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "יציבות זו מילת מפתח, ויש לנו יציבות"

מאמן באר שבע היה מרוצה מהניצחון על הפועל רמת גן, שהקפיץ את קבוצתו למקום השביעי. סידיבה המורחק צפוי לעמוד לדין

one

הפועל באר שבע נזקקה ללא מעט מזל הערב (שלישי) כדי לנצח את הפועל רמת גן 2:3 במשחק השלמה מהמחזור ה-10, שנדחה בעקבות אירועי עמוד ענן. שחקניו של אלישע לוי הובילו פעמיים, האורדונים השוו פעמיים עד שתומר סוויסה גמר סיפור עם 2:3 בפנדל בתוספת הזמן. שלוש הנקודות נשארו בנגב, והמקום השביעי בליגה מאכלס את הפועל באר שבע.

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע (משמאל) עם אבירם ברוכיאן. אדריאן הרבשטיין
בתמונה: שלושה שערים. אבירם ברוכיאן ותומר סוויסה ניצחו את רמת גן/אדריאן הרבשטיין

"ידענו שיהיה קשה", סיכם המאמן המנצח אלישע לוי. "עשינו שער מהיר ובמקום לנצל את זה הלכנו אחורה, אבל משחקים מהסוג הזה צריך לנצח. לא נבהלנו, המשכנו ללחוץ. לחבר שני ניצחונות זה היה חשוב עבורנו, ועוד מול רמת גן - שזה משחק על שש נקודות. אני רוצה לתת מילה טובה לקהל שלנו, הוא מגיע לדחוף אותנו ואנחנו שומרים על הבית. אנחנו מתקרבים לחלק העליון. יציבות זו מילת מפתח, ויש לנו יציבות. אנחנו רוצים למצות את המשחקים שיש לנו עד ינואר, ואז נבדוק את עצמנו ונראה אם אנחנו צריכים חיזוק".

תומר סוויסה, שכבש צמד ועלה לשמונה שערי ליגה, אמר: "התרכזתי במטרה. אני עושה שנה וחצי יפות, מתקדם יפה, עובד קשה ואם אני עוזר לקבוצה להיות טובה יותר, אני שמח. אנחנו צריכים להתקדם משבוע לשבוע, והכל הולך לנו קשה. אין משחק קל בליגה הזו".

בבאר שבע ידרשו לברר האם העובדה שברנאר אוננגה סימן באצבעו "שקט" לקהל המקומי צוינה בדוח השופט, ואם אכן ניתן יהיה להעמידו לדין. גם מקרה ג'יבריל סידיבה, שהורחק בדקה ה-50 לאחר שניגש בצורה מאיימת למביא הכדורים ובעט בשלטי פרסומת, ייבחן על ידי תובע ההתאחדות, ונראה כי הוא צפוי לעמוד לדין. "מה שסידיבה עשה חוצה כל גבול, מה הוא ניסה לעשות? לאיים על ילד? איזה דוגמא הוא משמש לדור הצעיר?", אמרו בקבוצה לאחר המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. ברני ארדוב
"לחבר שני ניצחונות זה היה חשוב עבורנו, ועוד מול רמת גן - שזה משחק על שש נקודות". אלישע לוי/ברני ארדוב

המאמן המפסיד אלי כהן: "אני מאוכזב כי היה ספק גדול לגבי הפנדל, דיברתי עם הקוון והוא אמר שלא היה פנדל. לא יודע אם יצאנו פראיירים, שיחקנו יוצא מן הכלל בפתיחה, הגענו לכמה מצבים, אבל אז קיבלנו שער בפתיחת המחצית השנייה ממצב נייח והאדום של סידיבה. הייתי בטוח שאנחנו מסוגלים לנצח את המשחק אחרי שכבשנו את השוויון. כל הקרדיט לשחקנים שפעמיים הצליחו לחזור, אני יוצא מאוד אופטימי. אנחנו צריכים למצוא מאיפה לקחת את הנקודות, ואני מאמין שהן יגיעו. מבחינת גישה, השחקנים מאוד מחויבים".

במחזור הבא האורדונים מארחים את הפועל חיפה לקרב תחתית. "הפועל חיפה מגיעה עם הגב לקיר", אמר מאמן רמת גן, "אבל זה הולך להיות משחק קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully