וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "שחקנים כמו סידיבה הם הסיבה לאלימות"

בבאר שבע פותחים פה גדול על הקשר ודורשים הרחקה לחודשיים. ברקת חזרה לחייך: "בעבר לא ניצחנו משחקים כאלה"

one

בצל חגיגות הניצחון אמש (שלישי) על הפועל רמת גן, בהפועל באר שבע זועמים מאוד על קשר הפועל רמת גן, ג'יבריל סידיבה, שניסה להתעמת עם מביא הכדורים ונעצר על ידי המנכ"ל אסי רחמים. ייתכן שבמועדון יפנו להתאחדות ויגישו תלונה על הנעשה במגרש, אם כי סביר להניח שהדבר צוין בדו"ח השיפוט ובהתאם לכך השחקן יעמוד לדין.

"שחקנים כמו ג'יבריל סידיבה הם הסיבה לאלימות במגרשים. מה שהוא עשה צריך להדליק נורה אדומה לכל מי שעוסק בכדורגל", אמרו אמש בקבוצה. "אין שום סיבה ששחקן ינסה לאיים על ילד קטן, שבסך הכל שואב מהשחקנים הללו דוגמה. נקווה שההתאחדות לכדורגל נטפל בו כמו שצריך. אם הוא לא יורחק לחודש, אם לא חודשיים, זאת שערוריה".

הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת. רוני לבנה
מרגישה שיש שינוי. אלונה ברקת/רוני לבנה

חזרה לכדורגל. הבעלים אלונה ברקת נראתה מאושרת מאוד מהניצחון אמש ואמרה לסובבים אותה: "כאלה משחקים קשים לא ניצחנו בעבר. היום לקחנו את הנקודות, זה השינוי שצריך להיות בבאר שבע". במועדון שוב החמיאו אתמול לאלישע לוי, שמאז התבוסה להפועל תל אביב ייצר שקט תעשייתי סביב הקבוצה וזכה בניצחון שני ברציפות, שהוביל את הקבוצה למקום השביעי, מרחק שער אחד מבני יהודה שנועלת את הפלייאוף העליון.

דיא סבע זכה למחמאות ובמועדון אמרו לו: "ראינו שהלכת כדי לקחת פנדל. גם את זה צריך לעשות לפעמים". כמו כן, במועדון היו מרוצים משער הבכורה של אבירם ברוכיאן, שהתבקש לאחרונה להגדיל את כמות הבעיטות לעבר השער, ועל תומר סוויסה, שנמצא בכושר שיא, נאמר: "אם הוא ימשיך בקצב הזה, אולי לא צריך חלוץ בחודש ינואר". אלישע לוי נותן עדיפות מסוימת לחלוץ זר על פני חלוץ ישראלי, אבל לא פוסל שום אפשרות. עדיין לא ברור האם וויליאם נג'ובו, ששוב לא שותף אתמול, יישאר בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע (משמאל) עם אבירם ברוכיאן. אדריאן הרבשטיין
גורמים לחשוב מחדש על מדיניות הרכש לקראת ינואר. אבירם ברוכיאן ותומר סוויסה/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה תיקנס, אוסיאקו אופטימי

הבוקר תקבל הנהלת המועדון הודעה כי הקבוצה נקנסה בסכום של 3,000 שקל על ידי ההתאחדות בגין איחור בעלייה למגרש, במשחק מול הפועל תל אביב. בדו"ח המשחק נכתב: "חלק משחקני הקבוצה עלו למגרש בגרביים 'חתוכות'".

"היה לנו הרבה מזל וזה חלק מהכדורגל", סיכם הקשר פטריק אוסיאקו את הניצחון אמש. "לפעמים אתה גם מתכנן לכבוש ולא מצליח, אבל מה שחשוב זה שהמשכנו לעבוד חזק, עשינו מאמץ. כשאתה עושה את זה ומקבל הזדמנות כזאת בדקה האחרונה יש לך מזל". על העמידה הטקטית של הקבוצה במגרש אמר: "אחרי הכיבוש הלכנו אחורה, ולא בגלל הוראות טקטיות של המאמן. היה לנו בשבת משחק קשה אז היום היינו קצת עייפים והיינו חייבים להיות חכמים. יש לנו משחק חשוב מאוד בשבת ואני מקווה שננצח.

"כשאתה מגיע לארץ חדשה ואתה לא מכיר את התרבות שלה, טבעי שייקח לך זמן להתאקלם. אבל עם הזמן אני מכיר אנשים סביבי ואני חש ביטחון", סיכם הקנייתי את ההתאקלמות שלו עד כה. "אני יודע שאני שחקן טוב ואני מאמין בעצמי, עכשיו אני רוצה להראות את האיכויות שלי במגרש. עד היום גיליתי 75 עד 80 אחוז מהיכולת שלי, כי רק התחלתי להיכנס לכושר משחק. כשאהיה בשיאי גם אבקיע".

פטריק אוסיאקו שחקני הפועל באר שבע חוגגים שער. קובי אליהו
מתחיל להתאקלם. פטריק אוסיאקו, משמאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully