וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דגני לא זקוק לניתוח, ייעדר כשישה שבועות

נשללה אפשרות לנתח את המגן באזור בו נותח פעמיים. כתב אישום בגין התפרעות אוהדים הוגש נגד המועדון, אך הדיון נדחה

one

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, הגיש כתב אישום נגד מכבי חיפה בגין התפרעות אוהדים, זאת בעקבות אירועי משחק הדרבי מול הפועל חיפה. על פי דוח השופט, לירן ליאני, "הודלקו שתי אבוקות ביציע ג' של אוהדי מכבי חיפה לפני שריקת הפתיחה". חיפה זומנה לדיון שייערך ביום רביעי הבא.

בחיפה יופתעו לגלות כי לפני כשנה, בתאריך ה-5/12/2011, הורשע המועדון בהתפרעות אוהדים על תנאי למשך שנה, שכוללת שני משחקי רדיוס, אך העבירה שונה במהותה – אז השליכו אוהדים חפצים למגרש במשחק מול הפועל תל אביב בבלומפילד. ההערכה היא לא יינתן עונש רדיוס וההתאחדות תסתפק בקנס כספי בלבד. מי שמייצג את המועדון הוא פרקליטה, עו"ד אודי שוכטוביץ.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
העונש על תנאי נגמר יום אחרי הדיון. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

הקשר עידן ורד קיים התייעצות ראשונה עם הצוות הרפואי של מכבי חיפה לגבי מצבו, בסיומה הוחלט כי השחקן לא יחזור לפעילות מלאה עד יום ראשון. ההחלטה מגיעה על רקע הפרסום שלשום (ראשון), לפיו במכבי חיפה ממליצים לורד לעבור ניתוח בכתפו בעקבות פריקת כתף חוזרת, שתשבית אותו עד תום העונה.

בתוך כך, הבוקר התברר כי בחיפה שללו אפשרות שהמגן אוראל דגני ינותח וייעדר עד תום העונה, זאת לאחר שהאפשרות הזאת נשקלה מיד לאחר שנפצע שוב בשרירי הבטן. דגני כבר נותח פעמיים באותו אזור ולכן הוחלט שלא לנתח אותו באותו מקום. השחקן יעבור שיקום ופיזיותרפיה בתהליך שייארך כששה שבועות, סמוך לפתיחת מועד ההעברות. אם דגני יחלים לגמרי, עודד אלקיים יקבל אישור לעזוב לקבוצה אחרת.

במועדון החליטו לא לסכן את הקשר ולהעניק לו מנוחה, בתקווה שיבין שניתוח בלתי נמנע במקרה הזה. ורד הסביר כי הוא פורק את הכתף אחת לשנה, ואין צורך בניתוח. בשבוע הבא תתקבל החלטה האם הוא יעבור ניתוח בכתפו שישבית אותו עד תום העונה. במידה ולא יעבור את הניתוח, ורד ינסה לממש את האופציה של יציאה לאירופה, מתוך הנחה שהדרכון האירופאי שלו יסייע לו בהחלטה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוראל דגני מכבי חיפה מול בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ייעדר רק שישה שבועות. אוראל דגני/אדריאן הרבשטיין

בחיפה לא עוסקים בשלב זה בנושא הרכש. הסקאוט אלון חרזי התבקש לחפש שחקנים בכל העמדות, אבל עדיין אין החלטה להביא שחקנים לארץ. יחד עם זאת, לא נפסלת אפשרות שיגיעו בהמשך שחקנים צעירים שייבחנו כהשקעה לטווח ארוך. כרגע נראה שחיפה תפתח את חודש ינואר עם שלושה זרים פעילים, כשדינו אנדלובו פצוע ואילו ג'ואל דמאו עשוי לעזוב. ההחלטה לגבי בויאן שראנוב תלויה בהחלמה של ניר דוידוביץ', אם כי יש לציין שבמועדון מאוד מרוצים מהיכולת שמפגין השוער. בשלב זה, נראה שאנדריי פיליאבסקי יישאר בקבוצה אלא אם כן תוגש הצעה עבורו.

הקבוצה תחזור להתאמן רק מחר, כשבנאדו יתרגל לראשונה את ההרכב לקראת המשחק מול מכבי נתניה. אוראל דגני לא יוכל לשחק מול חבריו לשעבר בגלל פציעה. חן עזרא, דלה ימפולסקי ועוזר המאמן אורי אוזן יתמודדו מול המועדון בו גדלו. ביום חמישי תבקר הקבוצה בבית החולים רמב"ם בחיפה. המפגש במחלקה האונקולוגית נערך באופן מסורתי בחג החנוכה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully