וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "מגיע לקהל", חן עזרא: "רוצים אירופה"

2.12.2012 / 22:22

מאמן מכבי חיפה מאושר מהניצחון בדרבי: "יש לי חבורה של גברים בקבוצה". הקשר: "כולנו הבנו את המצב הקשה שהיינו בו"

אדריאן הרבשטיין

מאז מינויו של אריק בנאדו למאמן קבוע, מכבי חיפה על הגל. אחרי הניצחון בטדי בשבוע שעבר, הירוקים חיברו לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים, כשהביסו 0:3 את הפועל חיפה בדרבי בקרית אליעזר. אייל גולסה (58, שער ראשון מאז חודש מרץ), ויאם עמאשה (74, אחרי טעות איומה של קאלה דרשלר) וחן עזרא (76, כובש שבוע שני ברציפות) היו חתומים על השערים שהקפיצו את הקהל הירוק. מכבי חיפה במקום השמיני בזכות ניצחונה הגבוה ביותר העונה, בעוד יריבתה העירונית שקועה עמוק במקום האחרון, עם שבע נקודות וחמישה שערי זכות בלבד.

שמחה גדולה הייתה בחדר ההלבשה של הירוקים. מי שהוביל את החגיגות היה גוסטבו בוקולי, ששר: "יאללה חיפה". "אווירה כזו לא זכורה לנו מאז עונת האליפות", הודה אחד השחקנים. "לקחנו שבע נקודות מתשע עם אריק, יצאנו לדרך חדשה". הנשיא יעקב שחר נראה מחויך בסיום, אך טרם שוחח עם השחקנים. דלה ימפולסקי, שגילה יכולת טובה בדקות שבהן שותף, יקבל הזדמנויות גם במשחקים הקרובים וכרגע לא ישוחרר בינואר. בסיום קראו אוהדי חיפה לעזרא להגיע ליציע, והודו לו על היכולת במשחק.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
על הגל. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

"לא יכולתי לבקש יותר מזה", הודה אריק בנאדו, מאמן חיפה, בסיום. "הניצחון הזה הגיע לנו. במחצית השנייה היינו הרבה יותר מסוכנים. שנתיים לא ניצחנו בדרבי, וזה מגיע לקהל. לא הייתה לו תקופה ממש טובה. יש לי חבורה של גברים בקבוצה. אני מאמין בהם והם יכולים לתת תצוגות הרבה יותר טובות ממה שהם נתנו היום. אנחנו בדרך הנכונה ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות גם בהמשך".

לשאלה במה נעוץ השינוי ברוח של הקבוצה, הצטנע בנאדו, ואמר: "זה רק השחקנים, אני רק עוזר להם לחשוב ולהתנהג, הגישה שלהם טובה, הם בחורים מוכשרים ויכולים להגיע רחוק. התחלנו בנקודה מאוד נמוכה, אנחנו בונים את עצמנו לאט לאט, אנחנו מתחזקים ומחזירים את הביטחון. גם היכולת הטובה יותר תגיע בהמשך. היום הראינו שמכבי חיפה מסוגלת ליותר. חזרנו לעניינים, אבל הדרך ארוכה להגיע למקום שבו אנחנו צריכים להיות".

על שיתוף הפעולה בין חן עזרא לאייל גולסה, אמר המאמן: "גולסה ועזרא הם שני שחקנים מוכשרים, אולי מהמוכשרים ביותר בכדורגל הישראלי. הם מביאים את הכישרון מהבית ואני רק מכוון ועוזר להם לחשוב נכון. נחגוג קצת בחדר ההלבשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אני רק מכוון ועוזר להם לחשוב נכון". אריק בנאדו אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

חן עזרא, שממשיך להוכיח שהוא הלהיט החם של מכבי חיפה בשבועות האחרונים, ובדרבי תרם שער ובישול, אמר: "זו פעם ראשונה שאני שותף בדרבי. זו הרגשה מתוקה, אני מאוד מאושר, מודה לבורא עולם ששימחנו את הקהל שלנו. אני חושב שכולנו הבנו את המצב שהיה ממש לא טוב. כולנו לקחנו את עצמנו בידיים. גם כשראובן היה רצינו, וגם עכשיו. אנחנו עובדים יותר יחד, ויותר מגובשים".

הקשר סירב לחשוב רחוק מדי, ואמר: "אנחנו עושים הכל כדי להתמודד עם המצב הזה. יש לי ציפיות גבוהות מעצמי, אבל חשוב שאני אשמור על יציבות. גולסה חבר טוב וגם שחקן מעולה. אני נהנה לשחק איתו. אנחנו רוצים כמה שיותר להתקדם בטבלה, אנחנו מקווים להיות באירופה, אבל צריך לעשות את זה בעבודה ולא בדיבורים".

חן עזרא שחקן מכבי חיפה (ימין) מול יוסי דורה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"יש לי ציפיות גבוהות מעצמי, אבל חשוב שאני אשמור על יציבות". חן עזרא/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully