וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עידן ורד עשוי לעזוב עד יוני

הקשר הבהיר לחיפה: מבקש לדחות הניתוח. גולסה ומשומר נלקחו לשיחות לפני הדרבי. עתידו של דמאו תלוי בתמיר כהן

one

בדרבי האחרון בו ניצחה מכבי את הפועל חיפה רשם אריק בנאדו בישול שהחזיר אותו לתודעת האוהדים ועזר למכבי חיפה לזכות באליפות השניה שלה בעידן אלישע לוי. ה-0:3 אתמול (ראשון) היה מרגש לא פחות עבור המאמן, ששמר על איפוק בעמדת הראיונות אבל התפרץ משמחה באזור חדר ההלבשה. "בדיוק לפני שנה נערך הדרבי שבו זרקו עלינו מקלות, חשוב מאוד שהחזרנו את הצבע לפנים של האוהדים שלנו", אמר אתמול אחד השחקנים בצאתו מחדר ההלבשה. כמו במשחק ההוא, גם הפעם זכה גוסטבו בוקולי לתמיכת האוהדים הירוקים וגם אז, השערים הובקעו במחצית השניה. ההבדל הוא אחד – מי שפרץ את הסכר אז היה ליאור רפאלוב וכעת מצפים מאייל גולסה, שהבקיע אתמול לראשונה מאז חודש מרץ, שייכנס לנעליים שלו.

בנאדו ועוזרו אורי אוזן שוחחו במהלך השבוע עם גולסה בנוגע לתפקודו על המגרש. גם אייל משומר נלקח לשיחה קצרה עם המאמן. "הדבר החשוב במשחק אתמול שהרווחנו שלושה שחקנים חשובים – גולסה, עמאשה ועזרא. אם למישהו היה ספק ביכולת שהם מסוגלים להציג, שימתין עד סוף העונה. גולסה עוד ישפר את המספרים שלו, הוא שחקן ששווה 15 גולים בעונה", אמרו בקבוצה. הנשיא יעקב שחר לא שוחח עם השחקנים אתמול, אבל בחדר ההלבשה הוא נראה מחויך. אימון הבוקר נדחה לשעה אחת בצהריים משום שבנאדו נמצא בקורס הפרו בהתאחדות לכדורגל ובמהלכו ישוחח המאמן עם השחקנים, מה שלא עשה אחרי הניצחון אתמול. אגב, שמוליק חנין לא ישב אתמול על ספסל מכבי חיפה משום שאריק בנאדו מורשה להעביר ארבעה משחקים ללא נוכחות של גורם בעל תעודת פרו. לאחר המשחק מול נתניה, חנין צפוי לחזור לספסל עד תום העונה, אז בנאדו יקבל את התעודה.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הוא שחקן ששווה 15 גולים בעונה". גולסה/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בחיפה רוצים לנתח את עידן ורד בכתפו בעקבות פריקת הכתף החוזרת, אך בסביבתו של השחקן מעדיפים שיחזור להתאמן ויעבור את הניתוח רק אם יהיה מוגבל בתנועה. בחיפה יאפשרו לשחקן לחזור לאימונים אבל במקביל תינתן הערכת מצב לגבי השחקן. הבוקר התברר כי אחת הסיבות לכך שורד אינו מעוניין לעבור את הניתוח היא האפשרות שייצא לאירופה עד תום העונה. ורד מחזיק בדרכון גרמני, מה שעשוי לקדם את מעברו, אבל יודע שעל מנת לצאת בעתיד לאירופה הוא ייאלץ כנראה לעבור את הניתוח, אחרת הדבר יתגלה בבדיקות הרפואיות. גורם בכיר בחיפה אמר אתמול לאחר המשחק: "ורד שחקן חשוב מאוד במערך שלנו, לא נקבל החלטה בניגוד לרצונו אבל גם לא נפעל בדרך שתכשיל אותו".

במועדון ישנה שביעות רצון גדולה מדלה ימפולסקי, שרשם משחק טוב בנתניה והרוויח את מקומו בסגל. ימפולסקי, שקיבל חיזוקים מבנאדו עוד לפני המשחק, ייכלל בסגל גם לקראת המשחק בנתניה ובשלב זה הוא לא משוחרר בינואר. ייתכן וויאם עמאשה יחזור להרכב במשחק הקרוב. הקשר ג'ואל דמאו שלא שותף מיהר לעזוב את המגרש בסיום. אם תמיר כהן יחזור עד סוף החודש למגרשים, הסיכויים שהצרפתי יעזוב גבוהים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה כובש בדרבי. אדריאן הרבשטיין
בדרך להרכב? עמאשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully