וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו לשחקני מכבי חיפה: "לא לצאת בהצהרות"

המאמן ביקש מהשחקנים לשמור על המשכיות. גורם בקבוצה על דלה ימפולסקי: "הוא שחקן של מאמן". ורד שוב לא התאמן

one

לא מעט פנים מחויכות נראו היום (שני) בכפר גלים. מכבי חיפה חזרה להתאמן בצל ה-0:3 המרשים בדרבי אתמול כשעוד לפני האימון השחקנים ניתחו בחדר ההלבשה את אירועי המשחק שיצר לראשונה מצב בו הירוקים מנצחים משחק שני ברציפות. "אף אחד מהשחקנים לא יכול לומר שלא הגענו כפייבוריטים. אחרי המשחק בטדי ידענו באיזה כושר אנחנו נמצאים וכולם הבחינו בשינוי שאריק עשה בחלק הקדמי", אמר אחד מהשחקנים.

המאמן בנאדו ערך את האימון בשעות הצהריים משום שנכח בקורס הפרו בהתאחדות לכדורגל, שבו נוטל חלק גם עוזרו אורי אוזן. לפני האימון כינס בנאדו את השחקנים ואמר להם: "עשינו משחק טוב. אנחנו צריכים לבוא תמיד ממוקדים במטרות ולעשות אותן הכי טוב שאפשר. אנחנו חבורה של גברים, כולם יחד, וצריכים להמשיך בצורה הזו. אני מבקש מכולם לא להצהיר כוונות בתקשורת. הדבר הכי חשוב בשבילי הוא שתהיה המשכיות".

בקבוצה מצפים מאייל גולסה להגדיל העונה באופן משמעותי את כמות הכיבושים שלו. בנאדו ייתן לקשר יותר חופש בחלק הקדמי וינסה לשדרג גם את דלה ימפולסקי. "דלה הוא שחקן של מאמן, שנשען בעיקר על ביטחון עצמי", אמרו היום במועדון, "כשהוא הגיע למכבי חיפה אף אחד לא הבין איך הוא כובש בכזו קלות באירופה. אין שום סיבה שהוא לא יישאר כאן ויהפוך בעתיד לאחד מהשחקנים החשובים בקבוצה". ימפולסקי עצמו, שעד לאחרונה היה מועמד לעזוב: "טוב לי פה וכל עוד רוצים אותי, גם אני רוצה להישאר במכבי חיפה".

גם אלון תורג'מן, שלא שיחק אתמול, מעוניין להישאר ונראה שהאווירה החדשה בקבוצה דחקה את תחושת הניקור לשוליים. ג'ואל דמאו, שמרגיש פיחות במעמדו ועשוי לעזוב בינואר, הוא פועל יוצא של התחושה הזו.

עידן ורד לא התאמן היום ובהמשך יוחלט האם יעבור ניתוח. במועדון ממליצים לקשר לעבור ניתוח כבר עכשיו ולא להמתין לסוף העונה, בעוד שהוא טוען שהוא סובל מפריקת כתף באופן מסורתי אחת לעונה. ורד עשוי לעזוב את מכבי חיפה עד חודש יוני אם יקבל הצעה אטרקטיבית. לקשר אין סוכן, אבל הוא מחזיק בדרכון אירופאי שיכול לסייע לו לצאת לאירופה. הבוקר אמרו במועדון: "ורד שחקן חשוב מאוד במערך שלנו. לא נקבל החלטה בניגוד לרצונו, אבל גם לא נפעל בדרך שתכשיל אותו".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
החמיא לשחקנים. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully