וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אתלטיקו מדריד יריבה יותר קשה מריאל"

קשר ברצלונה לא סופר את ריאל? "לא ציפינו ליכולת הזו מצידם". דני אלבס, שנפצע במשחק מול לבנטה, ייעדר שבועיים

ברצלונה הביסה ביום ראשון 0:4 בחוץ את לבנטה והמשיכה לשפר את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה של המועדון. הניצחון בולנסיה היה משמעותי בעיקר לאור העובדה שריאל מדריד הפסידה ביום שבת במשחק שלה בחוץ מול ריאל בטיס ואיפשרה ליריבתה המרה להגדיל על פניה את הפער בפסגה ל-11 נקודות. אולם, למרות שהתקשורת ממשיכה להתעלם מאתלטיקו מדריד, הקבוצה הנהדרת של דייגו סימאונה ניצחה גם היא 0:4 במשחק שלה את סביליה והיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מברצלונה המוליכה.

צ'אבי, ליאונל מסי, ססק פברגאס שחקני ברצלונה חוגגים. David Ramos, GettyImages
כבר סימנו את היריבה העיקרית שלהם לתואר. שחקני ברצלונה/GettyImages, David Ramos

"אתלטיקו מאוד חזקה, לא ציפינו לזה. עד עכשיו הם עשו כמה ניצחונות חשובים מאוד והם יודעים איך לשחק". כך אמר הבוקר צ'אבי, כוכבה של ברצלונה, בהתייחס לקבוצה של סימאונה. הקשר של הקטלאנים הפתיע כשהצהיר כי אתלטיקו יריבה לא פחות ראוייה מריאל האלופה: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, אבל המטרה כרגע היא להגדיל את הפער מאתלטיקו. הם מצליחים לשמור על הקצב שלנו וכרגע הם יריבה יותר קשים מאשר ריאל מדריד". ג'רארד פיקה, בלמה של ברצלונה, הזהיר בעקבות תקדימי העבר: "בעונה הראשונה של גווארדיולה היינו גם ביתרון של 11 נקודות, אך ריאל סגרה את הפער והיינו חייבים להגיע לבירנביאו ולנצח כדי לזכות באליפות".

ביום שבת הקרוב, התמונה לגבי זהות היריבה העיקרית של ברצלונה על האליפות בספרד תתבהר, כאשר אתלטיקו מדריד תתארח באיצטדיונה של ריאל. ניצחון של הקולצ'ונרוס יוציא סופית את האלופה מהמאבק על התואר ויציב אותם כטוענת לכתר העיקרית. אגב, אחרי המשחק מול ריאל מדריד, אתלטיקו תארח את דפורטיבו לה קורוניה ומחזור לאחר מכן היא תתארח אצל לא אחרת מאשר ברצלונה.

היום נודע כי דני אלבס, המגן הימני הברזילאי של ברצלונה, ייעדר כשבועיים לפחות בעקבות הפציעה שספג במשחק הליגה האחרון של הקבוצה מול לבנטה. מי שיחליף אותו בהרכב במשחקים הקרובים הוא מרטין מונטויה, המגן הימני הצעיר שקיבל העונה מספר הזדמנויות בהרכב והציג יכולת טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully