וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הפסידה 1:0 בבטיס

ריאל מדריד הפסידה 1:0 משער של בניאט (16), הפער מברצלונה עשוי לגדול ל-11 נק’. הפסד לחמד, אוואט ומאיורקה

בצל עוד סיבוב של בעיות חברתיות ולאחר ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, רשמה הערב (שבת) ריאל מדריד הפסד כואב במיוחד, כשנכנעה 1:0 לבטיס בחוץ. ההפסד מרחיק את הבלאנקוס עוד יותר מהאליפות, כשהפער מברצלונה עשוי לצמוח לכדי 11 נקודות, אם האחרונה תנצח מחר את לבנטה. מי שפתחה את ערב המשחקים היא מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד. הקבוצה שנמצאת בתקופה לא טובה, התארחה במדריד אצל ראיו וייקאנו וחזרה משם עם הפסד שביעי העונה, 2:0. מלאגה, שסבלה מתקופה רעה, הוציאה את כל התסכול שלה על ולנסיה והביסה אותה 0:4.

בניאט שחקן בטיס מול סמי חדירה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
האליפות מתרחקת. בניאט, כובש השער, מול סמי חדירה/GettyImages

בטיס - ריאל מדריד 0:1

אחרי פתיחת העונה המהוססת בליגה, היה נראה שהבלאנקוס מתחילים להתייצב כשניצחו בחמשת משחקיהם האחרונים, אלא שהערב הגיע ההפסד המאכזב לבטיס. בעקבות ההפסד, האלופה תישאר במרחק של לא פחות מ-11 נקודות מהיריבה השנואה ברצלונה, אם זו תנצח מחר את לבנטה, וירחיק אותה מאוד מתמונת האליפות כבר לאחר 13 מחזורים. מדובר בהפסד השני בלבד של הבלאנקוס באצטדיון בניטו וילמארין במשך 11 השנים האחרונות, אך גם כזה שעשוי להיזכר כקריטי במיוחד. כריסטיאנו רונאלדו רשם משחק נוסף בו הוא לא כובש, ולא הצליח לעשות צעד נוסף לעבר המקום השישי בטבלת כובשי ריאל בכל הזמנים ב'לה ליגה', עבורו חסרים לו שלושה שערים.

הבלאנקוס השתלטו על המשחק כבר בדקות הראשונות, כשכריסטיאנו רונאלדו סיכן את השער עם בעיטה שנהדפה על ידי שוער בטיס אדריאן בדקה השישית. שלוש דקות לאחר מכן, הפורטוגלי מסר כדור רוחב מצוין לעבר חדירה, שנותר חופשי מחוץ לרחבה אך בעט גבוה מעל השער. הלחץ של ריאל לא תורגם לשערים, ובדקה ה-16 השחקנים של מוריניו נענשו. די מריה ניסה להרחיק את הכדור אך בעט כדור למרכז, בניאט השתלט על הכדור, חלף על פני חדירה ובעט מחוץ לרחבה מדויק לפינה הרחוקה. 0:1 מפתיע לבטיס. בדקה ה-30 ריאל התקרבה מאוד לשוויון, כשאוזיל השאיר כדור מצוין לדי מריה, שהתמהמה ובעט כדור מעט מעל המשקוף.

גם בפתיחת המחצית השנייה ריאל המשיכה לתקוף את שער המארחת. בדקה ה-55 מודריץ', שנכנס כמחליף במחצית, מסר כדור עומק נהדר לבנזמה, שכבש שער חוקי לחלוטין, אך השופט קבע, שלא בצדק, שהשער נכבש מעמדת נבדל. בדקה ה-60 כריסטיאנו פרץ נהדר באגף ימין ומסר כדור רוחב מצוין, אך אנחל הרחיק ממש לפני שבנזמה דחק רגל וכבש. שתי דקות לאחר מכן קאקה, שגם הוא עלה כמחליף, בעט כדור אדיר מ-25 מטרים, אך אדריאן סיפק הצלה מרשימה. האלופה הפעילה לחץ בלתי פוסק, אך ניסיונותיהם של רונאלדו עלו בתוהו פעם אחר פעם. בדקה ה-90 ריאל שוב קופחה על ידי השופט, שהתעלם מנגיעת יד של בלם בטיס חורחה מולינה ברחבה וסיים את ההתמודדות עם הפסד מכאיב במיוחד לאלופה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שוב הוא לא כבש. רונאלדו/רויטרס

ראיו וייקאנו - מאיורקה 0:2

רצף האימים של מאיורקה, שכלל לא פחות משישה הפסדי ליגה רצופים ודירדר את הקבוצה מפלמה למקום המפחיד של הטבלה, שתי נקודות בלבד מהקו האדום, נקטע בשבוע שעבר עם 1:1 מול סלטה ויגו, במשחק שכלל את שערו השביעי של תומר חמד המצוין. אולם היום חזרה מאיורקה לסורה עם הפסד שביעי בשמונה משחקים, הפעם במדריד מול ראיו, שבעצמה הגיעה אחרי רביעייה כואבת שספגה מסוסיאדד ביום שני.

האורחים החזיקו מעמד 87 דקות, עד שלאו באפטיסטאו כבש בבעיטה שטוחה מרחוק. בדקה ה-90 הבטיחו המארחים את הניצחון. אנדראה דליבאשיץ' גלגל לשער החשוף אחרי מבצע יפה של באפטיסטאו ויציאה לא ברורה של אוואט.

מלאגה - ולנסיה 0:4

הקבוצה של פלגריני, שלא ראתה ניצחון מזה חמישה משחקים בכל המסגרות, סוף סוף יכולה לנשום לרווחה עם שלוש נקודות, ועוד איזה שלוש נקודות. פרנסיסקו פורטיו העלה את המארחים ליתרון כבר אחרי שמונה דקות, ומלאגה הצליחה לשמור על היתרון עד למחצית. ולנסיה, שלא נכנעה בששת משחקיה האחרונים ניסתה בכל כוחה לחזור, אבל דווקא מלאגה היתה זו שמצאה שוב את הרשת, כשפורטיו תפס הפעם את תפקיד המבשל, וחאבייר סביולה הכפיל בדקה ה-75.

המומנטום של המארחים נמשך בדקה ה-81 כשרוקה סנטה קרוס ניצל הרחקה רעה וכבש מקרוב את השלישי, ואדיל ראמי ראה את הצהוב השני שלו בדקה ה-84, והותיר את המפסידים בעשרה שחקנים. הסיוט של ולנסיה הושלם בתוך תוספת הזמן, כשאיסקו כבש בטיל שטוח ונאה, ומלאגה חוזרת לעצמה בענק.

משחקים נוספים:

ויאדוליד - גרנאדה 0:1
לוויאדוליד: מאנושו (63)

פרנסיסקו פורטיו שחקן מלאגה. רויטרס
סוף סוף, זוכים לחגוג. פורטיו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully