וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "כל אחד צריך לתרום, לא רק הזרים"

24.11.2012 / 19:07

אחרי ההפסד לסיינה, התייחס מאמן מכבי ת"א לביקורת על קיינר מדלי, שרמדיני ולוגן, הוסיף: "שון ג'יימס היה רמה אחת מעל כולם"

עריכה: מיכאל ברגמן
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משהו לא הלך. בלאט/ברני ארדוב

יממה לא פשוטה עברה על ראשי ושחקני מכבי תל אביב, ששבו ארצה הערב (שבת) לאחר שהפסידו 89:87 לסיינה האיטלקית. מאמן הצהובים, דייוויד בלאט, ניתח את ההפסד מול האיטלקים וניסה למצוא נקודת אור: "היה משחק כדורסל משובח מאוד. שתי הקבוצות שיחקו מצויין", אמר בלאט בשדה התעופה. "סיינה הייתה חייבת לעשות משחק גדול מאוד כדי לנצח אותנו, וזה מה שהם עשו. מה קרה לנו? אני לא יודע אם משהו לא הלך. אני חושב שהם קלעו באחוזים מדהימים מהשלוש, וזה הדבר היחידי כמעט שאפשרנו להם לעשות".

בלאט גם לא הסתיר בסיום המשחק אמש את אכזבתו מניק קיינר מדלי, גיורגי שרמדיני ודייויד לוגן. כשנשאל לגבי לגבי התפוקה הדלה של השחקנים, השיב המאמן: "ברור שאם מישהו לא טוב, וכששחקן לא נותן את מה שאנחנו צריכים ממנו, הוא צריך להשתפר. אני לא מדבר רק על הזרים, זה נכון לגבי כולם. כל אחד ואחד מאיתנו חייב לתרום את חלקו ולענות על הדרישות- כמה שיותר מהר". המאמן החמיא לשון ג'יימס שהצטיין במשחק ואמר: "אני חושב ששון ברוב העונה היה מצוין והמשיך את זה גם אתמול. הוא היה רמה אחת מעל כולם".

שון ג'יימס עצמו הוסיף: "כמובן שזה מעלה את הביטחון העצמי שלך לדעת שאתה יכול להתמודד ברמות הגבוהות, אולם זה כואב כי לא השגנו את הניצחון שהיינו זקוקים לו. רצינו לנצח כקבוצה ולכן זה מאכזב. קשה לנו עם העובדה שלא ניצחנו כי היינו צריכים את זה".

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הביטחון העצמי עולה, אבל האכזבה מורגשת. ג'יימס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully