וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת לשחרר את ניק קיינר מדלי בינואר

23.11.2012 / 11:00

הצהובים החליטו לצרף גבוה והאמריקאי המאכזב עשוי לשלם את המחיר. בלאט: "צריך פיתרון לא צבאי למצב עם הפלסטינאים"

עונת היורוליג מתחילה להתקרב לשלבי ההכרעה ובמכבי תל אביב לא מרוצים ממצבת השחקנים ומודעים לכך שהיכולת של הקבוצה לא תספיק בשלבים הבאים והמתקדמים יותר במפעל. לוואלה! ספורט נודע כי הצוות המקצועי וההנהלה עורכים דיונים אינטנסיביים בנושא, בהם הוחלט לנסות להביא גבוה נוסף לקבוצה בחודש ינואר, לאחר שלב הבתים הראשון ביורוליג.

במכבי עוקבים כבר מעכשיו אחר השחקנים שיהיו משוחררים מקבוצותיהם בחורף והמועמד העיקרי לשחרור מהצהובים במקרה שגבוה חדש אכן ינחת הוא ניק קיינר מדלי, שמתקשה להסתגל לקבוצה. בקבוצה סבורים כי קיינר מדלי שחקן טוב, אולם לא בטוחים שניתן להמתין להשתפרותו בנסיבות שנוצרו ובקצב העונה של מכבי.

ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
סחב פציעה מהרגע הראשון של העונה. קיינר מדלי/קובי אליהו

הפורוורד, שהגיע לישראל מוולנסיה בקיץ האחרון, סבל כבר במהלך משחקי ההכנה מפציעה שהפריעה לו לתפקד במהלך המשחקים. במהלך ששת משחקי היורוליג בהם שותף עד כה, שיחק מדלי כ-10 דקות בממוצע וקלע 3.3 נקודות בלבד למשחק. הוא עומד כרגע על 21.4 אחוזים מהשתיים ומוסיף 1.7 ריבאונד ו-0.5 אסיסטים למשחק באירופה. בליגה הישראלית שיחק מדלי שלוש פעמים בלבד, כשהוא מספק 6.3 נקודות למשחק, עם 16.7 אחוזים מהשלוש ומוסיף 3 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים בממוצע.

הצהובים יערכו הערב (שישי) את משחקם השביעי במסגרת השלב הראשון של היורוליג באיטליה מול סיינה. מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט, התראיין לפני המשחק באיטליה ל'גאזטה דלו ספורט' וסיפק מספר ציטוטים מעניינים לגבי המצב הביטחוני במדינת ישראל: "אנחנו צריכים למצוא פיתרון אחר, לא צבאי. לא יקרה לעולם מצב כזה בו צד אחד ינצח והשני יפסיד, צריך למצוא דרך לדו קיום, לכבד את זכותם של שכנינו למדינה חופשית ודמוקרטית. כל עוד לא נמצא את הנוסחא המתאימה, לא יהיה פיתרון לסיכסוך הזה. לדעתי, ישראל לא מנסה למנוע מאחרים את הזכות להתקיים, אבל בצד השני לא רואים את הדברים באותה צורה ועם אותו ערך וכבוד לבני אדם. זו הדעה שלי ואני לא מתבייש בה, אני לא אומר שאנחנו חייבים להיות חברים של הצד השני, אבל אנחנו יכולים לכבד זה את זה ולחיות את חיינו".

מכבי תל אביב מוכנה לסיינה

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מהסס להביע דעה. בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully