וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "סיינה השתפרה מאוד מאז המשחק מולנו"

מאמן מכבי ת"א מוכן לקרב מול אלופת איטליה (שישי, 21:30, שידור ישיר בוואלה!, באפליקציה ובאייפון). סמית': "צריך לנצח"

קובי אליהו

אחרי שנחלה את הפסדה הראשון ביורוליג בשבוע שעבר, תנסה מכבי תל אביב לשוב מחר (שישי, 21:30, שידור ישיר בוואלה!, באפליקציה ובאייפד), למסלול הנצחונות באירופה כשתתארח אצל סיינה, ולראשונה מזה זמן רב תשחק דווקא ביום שישי. כזכור, במחזור השני של שלב הבתים נזקקה הקבוצה של דיוויד בלאט לעבוד קשה מאוד לפני שהכניעה את האיטלקים 68:70 הודות למה שהתברר כסל ניצחון של ריקי היקמן לקראת הסיום. אלא שההפסד למלאגה בשבוע שעבר פתח מחדש את המירוץ למקום הראשון בבית ב', ועל כן לצהובים אסור להפסיד עוד אם ברצונם לסיים בראש הבית.

"אלה לא ימים קלים לתושבי ישראל", הודה בלאט, "אבל אנחנו מקצוענים, וממוקדים בכדורסל. לא נוותר, אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. אנחנו רוצים לנצח ולהישאר במקום הראשון, ואנחנו בהחלט מסוגלים לעשות זאת. סיינה השתפרה בגדול מאז הפעם האחרונה ששיחקנו מולה. זו קבוצה מצוינת שמשתפרת ומוצאת את הדרך שלה. יהיה משחק קשה, אבל אנחנו מוכנים".

דווין סמית', שנמצא בכושר טוב, הוסיף: "כל משחק הוא חשוב. אנחנו עדיין במקום הראשון, וזה מצוין, אבל צריך את הניצחון מחר. היה לנו משחק קשה מול סיינה במחזור השני, ועכשיו צריך לחזור לנצח. ננסה לתת את הטוב ביותר כדי לחזור לישראל עם ניצחון".

מנגד, אחרי שפתחה את עונת היורוליג עם שלושה הפסדים, נמצאת בשבועות האחרונים סיינה במומנטום מצוין וכעת היא סופרת שלושה נצחונות רצופים, שהושגו בעיקר בזכות שחקן אחד: בובי בראון. הרכז האמריקאי הנפלא הוא מלך הסלים של המפעל עד כה, מוליך גם את טבלת המדד של היורוליג, ואין ספק כי מדובר במפתח של האלופה האיטלקית גם מחר.

"אנחנו רוצים להראות שהשתפרנו, למרות שעדיין יש לנו קצת בעיות פציעות", הודה מאמן סיינה לוקה באנקי. "זה הולך להיות ערב מיוחד, כי הוא יזכיר את מפגשי העבר הגדולים. אנחנו בונים על התמיכה של הקהל שלנו שיעזור לנו להשיג ניצחון שיהיה מאוד משמעותי עבורנו בקרב על הטופ 16".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully