וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "אלה החיים שלנו, כיהודים נולדנו לסבול"

22.11.2012 / 7:00

שחקן מכבי ת"א סיפק הסבר ייחודי למצב בארץ, שממשיך להטריד את חבריו הזרים. לקראת סיינה: "מוזר לשחק בשישי"

מכבי תל אביב, שנחתה אתמול באיטליה. תערוך היום (חמישי) אימון לקראת המשחק מול סיינה ביום שישי. השחקנים נמצאים בקשר רציף עם בני משפחותיהם הדואגים בשל המצב בארץ.

יוגב אוחיון התייחס לפיגוע שהתרחש בתל אביב אתמול: "היינו בחדר ההלבשה לפני אימון כששמענו על הפיגוע. כמובן שקודם בדקנו עם המשפחות שהכל בסדר. זה נורא מצער שזה הגיע לדברים כאלה, אבל אנחנו צריכים להישאר חיוביים עד כמה שאפשר ולעזור לזרים שלנו בהסברה ובהרגעה. את הפיגוע לא ממש הצלחנו להעביר, כי הם לא ידעו לפני האימון אבל אחריו כן, ואני מקווה שכל מה שקרה לא ישפיע עליהם או ישנה את דפוסי ההתנהגות שלהם. כולנו תומכים עד כמה שאפשר, אבל כמו שאתם רואים גם לנו זה מצב לא פשוט ולא רגיל שהרבה זמן לא חווינו. בטח לא בתל אביב. אנחנו צריכים להיות חזקים ולהתמודד עם זה".

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מצב לא אידיאלי. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

על כך שהקבוצה נמצאת באיטליה בעוד משפחות הזרים נשארו בארץ להתמודד לבד עם המצב, אמר אוחיון: "אין ספק שזה מצב לא אידאלי, אני באמת לא מקנא בשחקנים הזרים. שוב, ננסה לתמוך בהם ככל שניתן. גם הקבוצה תדאג להם ותעזור להם להישאר בקשר טלפוני. זה קשה לשמור על שגרה שיש את הדברים האלה ברקע, אבל אלה החיים שלנו וכיהודים נולדנו לסבול".

עוד הוסיף אוחיון: "צריך להבין את הזרים ולקבל כל החלטה שלהם. זה מצב שעוד לא היינו בו - של משפחות תחת מלחמה. הם לא דיברו, אבל ראיתי שדיוויד בלאט והצוות המקצועי דיברו איתם וניסו להרגיע אותם. נתנו להם אוזן קשבת ואני מקווה שיהיה בסדר".

אוחיון, הפצוע ברגלו הסביר על מצבו: "אני מרגיש בסדר, יש קצת כאבים, אבל שטויות ,צריך לשים הכל בצד. אני עובר טיפולים, מתאמן עם קצת הפסקות ומאמין שיהיה בסדר".

ומה לגבי המשחק מול סיינה שיתקיים ביום שישי? "לשחק ביום שישי יהיה קצת שונה, אבל אנחנו צריכים להגיע באותה אווירה באותה אינטנסיביות ולעשות את כל מה שאנחנו יודעים", אמר אוחיון. "עבדנו באימונים, ערכנו מהלכים טקטיים שונים בכדי לשנות את קצב המשחק של סיינה. אני מקווה שזה יעבוד. בובי בראון שחקן מאוד כשרוני, שחקן מפתח המייצר הרבה נקודות. אנחנו צריכים לעשות מאמץ קבוצתי כדי לעצור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully