וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אין ספק שהמצב משפיע על השחקנים"

21.11.2012 / 23:03

מכבי תל אביב נחתה באיטליה לקראת המשחק מול סיינה ביום שישי. בלאט: "השקענו הרבה מאמצים כדי לנסות להרגיע"

קובי אליהו

מכבי תל אביב נחתה באיטליה לקראת המשחק שמצפה לה ביום שישי (21:45, ערוץ 10) מול סיינה האיטלקית. לאחר מספר ימים מלאי חרדות וטלפונים מהמשפחות בחו"ל, השחקנים הזרים מיהרו לברר את משמעות הפסקת האש שהוכרזה. המאמן דיוויד בלאט דיבר הלך הרוח בקבוצה: "אלו לא ימים קלים לאף אחד מאיתנו. כקבוצת כדורסל, במיוחד ארגון המייצג את הארץ אנו מרגישים כל דבר וכמובן מנסים לשמור על הדברים שאנו כן יכולים לעשות לטובת הארץ והאנשים וזה לשחק ולהראות שאנו תמיד כאן ולא הולכים לשום מקום".

על כך שהשחקנים טסו הערב לאיטליה והמשפחות שלהם נשארו בארץ הוסיף בלאט: "קודם כל, בואו נקווה שדברים כאלו כמו שקרו היום עם האוטובוס לא יחזרו על עצמם. לשחקנים, כמו גם למשפחות שלהם, יש הנחיות והם יודעים ממה צריך להיזהר ולמה להקשיב, כמו כל אזרח בארץ. כמובן שיש דברים שעליהם לא ניתן לשלוט או לדעת מראש ולכן צריך לקוות שלא יקרו דברים כאלו לא שגרתיים ונוראיים כפי שקרו היום. כל השחקנים מקווים שהתקופה הזאת תעבור ואנו נעבור את זה, כמו כל אזרח אחר במדינה"

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

המאמן נשאל האם המצב הביטחוני משפיע על שחקניו וענה: "אני גם אמרתי בשבוע שעבר ומבלי לתרץ את ההפסד למלאגה, שזה השפיע עלינו. מאז השקענו הרבה מאמצים בלהסביר ולהרגיע. אני חושב שיהיה לזה אפקט והשפעה, כל מה שקורה ואני מקווה שזה יעבור"

בלאט התייחס גם למשחק שמצפה לקבוצתו מול סיינה ואמר: "סיינה השתפרה. המטרה שלנו היא לסיים במקום הראשון וניתן לעשות את זה בצורה בטוחה עם ניצחון ביום שישי, ואנחנו יכולים גם לסיים במקום הראשון גם אם לא ננצח ביום שישי. למרות ההפסד בשבוע שעבר, אין לחץ או הרגשה כבדה ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מורן רוט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
התייצב למשחק ברגע האחרון. מורן רוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully