וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "סיינה קלעה כמה סלים גדולים"

24.11.2012 / 9:18

אחרי ההפסד, במכבי ת"א הודו שלא הייתה להם תשובה למטווח השלשות של האיטלקים. אכזבה מלוגן, בלאט רוצה עוד גארד

עריכה: מיכאל ברגמן

אכזבה רבה נרשמה במכבי תל אביב אחרי שהקבוצה ספגה אמש (שישי) את הפסדה השני ברציפות והשני בכלל בשלב הבתים של היורוליג, 89:87 באיטליה מול סיינה.

לאור ההפסד וגם ללא קשר אליו, הצהובים ממשיכים בדיונים האינטנסיביים לגבי סגל השחקנים, שמאכזב עד כה באופן יחסי, כאשר אחת המסקנות הבולטות של קברניטי הקבוצה והצוות המקצועי מהמשחקים עד כה, היא כי היכולת שמכבי מציגה כרגע לא תספיק בשלבים הבאים והמתקדמים יותר של העונה האירופאית ואולי אף הישראלית.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מרוצה מהסגל. בלאט/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לאחר שיחות רבות שקיימו בנושא, החליטו במכבי תל אביב לנסות ולהנחית גבוה נוסף בחודש ינואר, לאחר שיסתיים השלב הראשון ביורוליג. כרגע, מי שנראה כי ייאלץ לפנות את מקומו ולהיחתך מהקבוצה במידה שמהלך כזה אכן ייצא לפועל הוא ניק קיינר מדלי, האמריקאי המאכזב, שהגיע כהבטחה גדולה מולנסיה הספרדית, אך מתקשה להסתגל לקבוצה ולסגנון המשחק. למעשה, כבר עתה בודקים הצהובים מועמדים לחיזוק הקבוצה, כאשר הרשימה כוללת בין היתר קבוצות שלא צפויות להמשיך לשלב הבא ביורוליג ועשויות לשחרר חלק מהשחקנים שלהן.

לצד האכזבה מיכולתו של קיינר מדלי, בצוות המקצועי סבורים כי הבעיה בסגל אינה נקודתית ואינה מתמצה רק בשחקן. לוואלה! ספורט נודע כי בשיחות פנימיות של צוות האימון הובעה חוסר שביעות רצון גם מהגארד דייויד לוגן, בעיקר בשל חוסר היציבות והתפוקה הדלה שלו בהתקפה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב, דייויד לוגן. ברני ארדוב
לא מספק את הסחורה בהתקפה. לוגן/ברני ארדוב

המאמן דיוויד בלאט סבור כי הקבוצה צריכה להביא גארד שייצר נקודות, אך בשל ההגבלות התקציביות, בשלב זה לא ברור אם ההנהלה תיענה לבקשתו. בניגוד לתשובות הדיפלומטיות שבלאט משיב בדרך כלל, לאחר ההפסד אמש המאמן לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו מקיינר מדלי, לוגן וגיורגי שרמדיני, ושלח אליהם מסר ברור כשאמר: "הם חייבים לשפר את הרמה שלהם, ומהר מאוד".

בחדר ההלבשה לאחר המשחק, בלאט ציין בפני שחקניו את מטח השלשות של סיינה (13 קליעות מחוץ לקשת) כאחת הסיבות המרכזיות להפסד. המאמן אף העיר לשחקנים על ההגנה שלהם, שכאמור הרשתה לסיינה לקלוע 89 נקודות. למרות ההפסד המתסכל, במכבי מתנחמים בעובדה שבזכות השלשה עם הבאזר של דווין סמית', המשחק הסתיים בהפסד של שתי נקודות בלבד, אותו פער בו ניצחה מכבי את האיטלקים בהיכל נוקיה בסיבוב הראשון, מה שעשוי להשפיע בסופו של דבר במאבק על המיקום בבית.

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא נלחץ מההפסדים. אליהו/קובי אליהו

ליאור אליהו, שהיה אחד המצטיינים אמש וסיים את המשחק עם 19 נקודות, סיכם: "ידענו שיהיה קשה מאוד, בטח מול קבוצה כמו סיינה, אצלה בבית. זו הקבוצה עם אחוז השלשות הטוב ביורוליג והם עושים את זה מול כל אירופה. התכוננו וניסינו לעצור את זה, אבל הם באמת קלעו בצורה מטורפת. היה משחק אינטנסיבי, חזק לכל אורכו וברמה גבוהה. שיחקנו רוב הזמן טוב וחבל שנתנו להם לחזור ברגעים הקריטיים. כמו שלא הסתוורנו אחרי הסיבוב הראשון המושלם, אין צורך להיכנס ללחץ משני ההפסדים האחרונים, מצבנו בבית עדיין מצוין. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד חזק, לנסות ולהשתפר כל הזמן ולהגיע מפוקסים לטופ 16".

שון ג'יימס, שסיפק משחק נהדר עם 22 נקודות, הוסיף: "פעלנו לפי תוכנית המשחק שלנו ועבדנו טוב מאוד בצבע, ליאור, אני ושאר החבר'ה. ידענו שחייבים להיזהר מהשלשות שלהם וניסינו בכל מיני דרכים לעצור אותן, אבל הם באמת קלעו כמה סלים גדולים. נכון שהיה לי ערב מצוין, הכל הרגיש טוב, הזריקות נכנסו זו אחר זו וגם נהניתי מהעובדה שהחברים מאוד מפרגנים ותמיד מוסרים את המסירה הנוספת ומביאים אותי למצבים טובים, אבל עם יד על הלב אני מעדיף ערב רגוע בו אני קולע 4-5 נקודות ואנחנו מנצחים. זה תמיד מה שמעניין אותי יותר מהכל".

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מעדיף לנצח מאשר לקלוע הרבה. ג'יימס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully