וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: סטיב גורי עזב את הארץ "מסיבות אישיות"

23.11.2012 / 15:05

המגן דרש לטוס לכמה ימים ונענה בחיוב. לשחקנים נאמר שהוא יצא לפסק זמן כדי "לחשוב על עתידו בשל האירועים האחרונים"

מגד גוזני

חוסר השקט במכבי תל אביב נמשך גם היום (שישי). אחרי ימים סוערים שכללו נסיעה של המאמן אוסקר גרסיה לשיחות עם קלאב ברוז' הבלגית, אימונים תחת מעטה כיפת ברזל, הפסד ליגה שני ברציפות, נדידה למגרש האמונים של מכבי נתניה ועזיבה של עוזר המאמן, היום עזב את הארץ גם שחקן הקבוצה, סטיב גורי. השחקן מחוף השנהב ייעדר ממשחק הליגה מחר נגד עירוני רמת השרון (שבת, 20:00, ספורט1 וספורט1 HD).

סטיב גורי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שבוע סוער. גורי/ברני ארדוב

הסיפור התורן החל להתגלגל כבר ביום רביעי. בעקבות הפיגוע בקו האוטובוס 142 בתל אביב, פנה גורי לאנשי הקבוצה וביקש לעזוב את ישראל בשל חשש מהמצב הביטחוני. בסופו של דבר המגן-בלם שוכנע להישאר ואף נטל חלק באימון ביום חמישי, אולם מסיבה שעדיין אינה ברורה, הבוקר הוא הגיע לקרית שלום לפני האימון ודרש בתוקף להמריא לביתו. אחרי שיחה עם אנשי הקבוצה והצוות המקצועי, אושר לו לצאת לחו"ל ומהקבוצה נמסר ש"סטיב גורי טס לחו"ל מסיבות אישיות ואמור לחזור ארצה ביום שני".

שחקני הקבוצה לא ידעו את סיבת עזיבתו של המגן, וכמה מהם העידו שגורי נכנס לשיחה עם ג'ורדי קרויף. שיחה שלאחריה נכנס המגן לחדר ההלבשה, החליף בגדים בלי לדבר עם אף אחד ועזב את מתחם האימונים. בצוות המקצועי אמרו לשחקנים שגורי קיבל פסק זמן כדי להירגע ולחשוב על עתידו בשל האירועים האחרונים.

בשלב זה לא ברור אם גורי יחזור בסופו של דבר לישראל למרות שבהודעה הרשמית של המועדון נאמר שביום שני הוא צפוי לחזור ארצה.

שחקנים בקבוצה סיפרו שבמהלך השבוע האחרון גורי נראה עצבני ומתוח ואף היה מעורב בתקרית עם אחד מחברי הצוות המקצועי, דומינגו מרין, כאשר בסיום אחד מהמשחקונים באימון שנערך בנתניה, פלט השחקן מספר מילים לעברו של הספרדי וזאת לאחר שלא היה מרוצה משריקה שלו.

העזיבה הזו מצטרפת לזו של עוזר המאמן ג'רארד אוטט, שהמריא אתמול בחזרה לספרד בלחץ משפחתו שחששה לשלומו בשל המצב הבטחוני. כרגע עדיין לא ברור מתי אוטט ישוב ארצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully