וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "מלחמה זה מוזר. ייעצו לי לשלוח את המשפחה"

22.11.2012 / 16:26

מכבי ת"א מנסה לחזור לשגרה אחרי ההפסדים והמלחמה, אוסקר: "נחזור להבקיע". עוזר המאמן אוטט חזר לספרד

מגד גוזני

אחרי שני הפסדים רצופים בליגה ועל רקע האירועים האחרונים בדרום שפגמו בהכנות, מכבי תל אביב מקווה לשים בצד את התחושות הקשות ולצאת לדרך חדשה בשבת (20:00) מול עירוני ניר רמת השרון. כידוע, הצהובים עדיין מוליכים את הטבלה עם 21 נקודות ובשוויון נקודות להפועל תל אביב שצמודה אליהם. בשבוע שעבר הם הפסידו 1:0 לבני יהודה, הפסד שהגיע לאחר שגם בדרבי הם ירדו מנוצחים.

הקבוצה שבה לקרית שלום אחרי שקיימה את אימוניה האחרונים בנתניה. ביום רביעי קיים הצוות המקצועי של המועדון שיחת עידוד והרגעה עם חמשת הזרים של הקבוצה, ובשלב זה כל החמישה נשארים בישראל ולא מבקשים לעזוב. האימון נערך היום בסגל מלא, כשאלירן עטר וקרלוס גרסיה שהורחקו בדרבי, יחזרו להרכב. באימון ניתן היה לזהות אווירה הרבה יותר משוחררת מזו בימים האחרונים, כשנראה שסיום ההסלמה במצב הביטחוני משפיע לטובה על השחקנים ובעיקר על הזרים. עוזר המאמן ג'רארד אוטט יטוס לספרד מסיבות אישיות וייעדר בתקופה הקרובה מאימוני הקבוצה.

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה. מגד גוזני
משהו בקבוצה שלו התערער? אוסקר גרסיה/מגד גוזני

"הימים האחרונים היו מוזרים, מלחמה זה דבר מוזר", הודה אוסקר גרסיה בתחילת דבריו, "אבל עכשיו אני והשחקנים שקטים והדבר היחיד שאני רוצה זה לחשוב על רמת השרון. בימים האחרונים ייעצו לי לשלוח את המשפחה הביתה, אבל ההרגשה שלי משתפרת מיום ליום, ועכשיו אני מרגיש בנוח יותר. היה חשוב לי להבין איך השחקנים מרגישים, איך הזרים מרגישים, כדי שאני אוכל להחליט מי צריך לשחק".

גרסיה התייחס לשני המשחקים האחרונים, בהם מכבי לא הצליחה לכבוש, ואמר ש"השחקנים מרוכזים עכשיו במשחק ביום שבת וזו הדרך לנצח. אני מקווה שהדברים ישתנו ושנכבוש. יש משחקים בהם אתה לא מצליח להבקיע, אבל אני חושב שזה ישתנה בקרוב".

המאמן התייחס גם למעמדו של רוברטו קולאוטי, ואמר ש"הוא מתאמן טוב, הוא שיחק והוא עוד ישחק. יש משחקים בהם אנחנו צריכים שחקנים בסגנון שונה מזה שלו. אני חושב שהוא שחקן טוב מאוד. לגבי השאלה אם נמכור אותו במידה שתגיע הצעה - זו לא שאלה שצריכה להיות מופנית אליי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה. מגד גוזני
"דעתי לא השתנתה על מכבי בגלל שני הפסדים". קרלוס/מגד גוזני

הבלם קרלוס גרסיה, שיחזור להרכב אחרי עונש ההרחקה, אמר: "אשתי אמרה לי שאם אני מחליט להישאר בישראל, היא והבת שלנו יישארו איתי. המצב לא היה נורמלי, אבל היה חשוב שנישאר ביחד. עכשיו ההרגשה יותר רגועה. יצאתי וראיתי שהילדים משחקים ברחוב ושבתי הקפה מלאים, אז הבנתי שהכל בסדר. הפיגוע באוטובוס הפחיד אותו יותר מהטילים".

קרלוס הוסיף שלטענתו, "לא היינו צריכים לשחק ביום שבת נגד בני יהודה. אתה חושב 'מה אם תהיה אזעקה באמצע המשחק?'. אפשר היה לחכות שלושה-ארבעה ימים ולקיים את המשחק".

לגבי היכולת של קבוצתו, הבלם סבור ש"המחשבה שלי לא השתנתה אחרי שני ההפסדים. ידעתי לפני שהגעתי שמכבי תל אביב שזה המועדון הכי גדול בישראל ואנחנו נעבוד כדי לשמור על המקום הראשון. המצב בשבוע האחרון לא יוכל להוות תירוץ לתוצאה לא טובה נגד רמת השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully