וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "מכבי תל אביב הקבוצה הגדולה במדינה"

22.11.2012 / 11:09

בלם מכבי תל אביב התראיין בספרד והתייחס גם להפסקת האש שהוכרזה: "אלה היו החדשות הכי טובות שהיינו יכולים לקבל"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אחרי הפסקת האש שהוכרזה אתמול (רביעי), מכבי תל אביב תשוב היום למגרש האימונים שלה בקרית שלום כדי לחזור לשגרה ותנסה להשיב את החיים למסלולם. אתמול בערב קיים הצוות המקצועי שיחת עידוד והרגעה עם חמשת הזרים של הקבוצה, ובשלב זה כל החמישה נשארים בישראל ולא מבקשים לעזוב.

"אתה אף פעם לא חושב שתחווה משהו דומה לזה", סיפר הבלם קרלוס גרסיה בראיון ל'אס' בהתייחסו למבצע עמוד ענן. "לא חששתי, אבל זה גורם לך לכבד את הסיטואציה. אני קורא הרבה ומכיר את פרטי הקונפליקט הזה. זה נותן פרופורציות לחיים".

שחקני הפועל רמת גן ג'יבריל סידיבה (ימין), אנטון ארחיפוב, מול שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה. ברני ארדוב
"זה בהחלט היה לא נעים, אבל הבנו שהסבירות נמוכה שיהיו טילים בתל אביב". קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

גרסיה גם נשאל על הפיגוע באוטובוס בתל אביב, והשיב: "קראתי על זה באתר של חדשות באינטרנט. אתה מנסה להיות רגוע ולהישאר בקשר עם האנשים והמשפחה בספרד. האימונים שלנו הועברו מעט צפונה לאיזור רגוע יותר, אז זה היה בסדר".

בנוגע לאזעקות שנשמעו במקומות רבים בארץ, אמר גרסיה: "היו ימים שהיו כמה אזעקות, יש לך בערך דקה לרוץ לחדר המוגן. זה בהחלט היה לא נעים, אבל הבנו שהסבירות נמוכה שיהיו טילים בתל אביב. הייתה מתיחות והבנו שנפלו טילים ליד תל אביב, אבל בסופו של דבר עברנו את זה. מי שסבלו בעיקר היו התושבים בדרום הארץ, שם המצב היה רציני הרבה יותר. אין ספק שהפסקת האש שנחתמה אתמול הייתה החדשות הכי טובות שיכולנו לקבל".

הבלם הספרדי נשאל מדוע החליט לבוא דווקא לתל אביב, והשיב: "מכבי תל אביב זו הקבוצה הגדולה במדינה למרות שהיו לנו עכשיו שני הפסדים רצופים, אחד מהם בדרבי להפועל תל אביב שחולקת איתנו את ראשות הטבלה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully