וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הצוות המקצועי ערך שיחת הרגעה לזרים

21.11.2012 / 16:49

הזרים של הצהובים נראו נסערים ולכן הצוות המקצועי שוחח איתם. בשל הפסקת האש, הקבוצה תחזור להתאמן בקרית שלום

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב החליטה הערב (רביעי) ולאחר ההודעה על הפסקת האש, שתיכנס לתוקפה הערב, להחזיר מחר את אימוני הקבוצה ומסיבת העיתונאים שתוכננה למחר, משפיים לקרית שלום. כזכור, הצהובים היו אמורים לערוך אימון בבית הנבחרות בשפיים, אך בסופו של דבר הוחלט לחזור לקרית שלום. בנוסף, הערב נערכה שיחה של הצוות המקצועי וראשי הקבוצה עם חמשת הזרים, בשל המצב הבטחוני ובעקבות הפיגוע בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סיטואציה לא נעימה". אוסקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב קיימה במתקן האימונים החדש של מכבי נתניה. מעבר להכנות המקצועיות לקראת משחק החוץ נגד עירוני רמת השרון בשבת, שיחת היום בקבוצה הייתה כמובן ההסלמה במצב הבטחוני והפיגוע באוטובוס במרכז תל אביב. בקבוצה עושים מאמצים גדולים כדי להרגיע את השחקנים הזרים וגם את אנשי הצוות המקצועי. בסיום האימון התכנסו אנשי הצוות המקצועי והשחקנים הזרים לשיחה ארוכה על המצב.

נכון לעכשיו אף אחד מאנשי הצוות המקצועי הזר, הכולל את המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, המאמן אוסקר גרסיה ועוזרו ג'רארד אוטט, מאמן הכושר חואן טוריחו ואנשי הצוות המסייע דומינגו מרין ורובן מרטינס, לא הביע את רצונו לעזוב. כולם נמצאים בקשר רציף עם משפחותיהם מעבר לים ומנסים לשמור על שגרת חיים ככל שניתן במסגרת המצב החדש.

באשר לשחקנים: גונסאלו גרסיה, קרלוס גרסיה ו-וינסנט אניימה נראים רגועים בשלב זה. לעומתם, סטיב גורי ורוברט ארנשו נראים מודאגים יותר. החלוץ הוולשי כבר התבטא מספר פעמים בתקשורת הבריטית והישראלית על חששותיו לאור האזעקות שנשמעו בתל אביב בימים האחרונים. בעקבות הפיגוע שהתרחש היום, נראה שגם גורי החל להתערער במעט.

בסיום האימון נראה גורי נסער מהפיגוע וגורמים בקבוצה שוחחו עמו, ניסו להרגיעו ובשלב זה לא ידוע האם השחקן ביקש לעזוב. השיחה עם ראשי הקבוצה נמשכה דקות ארוכות בתום האימון בנתניה. גורי, ששיחק בישראל בשנת 2000, הביע את חששו מהידרדרות במצב הבטחוני באזור המרכז.

בקבוצה שוב היה מי שאמר כי משחקי הליגה חייבים להתבטל גורם: "בזמנים כאלה, לאף אחד אין ראש לכדורגל ולא ברור למה לא מודיעים על ביטול המחזור. אנחנו יכולים להבין כל אחד ואחד מהזרים. זו בהחלט סיטואציה לא נעימה. יחד עם זאת, אנחנו מנסים לשמור על שגרת אימונים רציפה ככל שניתן כדי לא לפגוע בהכנות לקראת שבת. הזרים לא מכירים את הסיטואציה ועומדים בפני מציאות שמעולם לא חוו".

ובצד המקצועי, גונסאלו גרסיה נטש את האימון בשל מכה בקרסול והוא צפוי לחזור מחר לאימונים. החלוץ מונס דאבור, שסובל מרגישות המפשעה, ערך אימון חלקי בלבד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סטיב גורי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עתידו לא ברור. גורי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully