וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו גרסיה: "אני מרגיש בטוח בתל אביב"

20.11.2012 / 14:30

קשר מכבי תל אביב דיבר בסיום אימון הקבוצה בנתניה: "כשאתה מגיע לישראל, אתה יודע שיש סיכוי שיקרו דברים כאלה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אחרי שנהנו אתמול מיום חופשי חזרו היום (שלישי) שחקני מכבי תל אביב להתאמן כאשר בשל המצב הבטחוני, והוראות פיקוד העורף, והעובדה שבקרית שלום לא קיים מתחם מוגן, נדדה הקבוצה להתאמן במגרש האימונים החדש של מכבי נתניה. סגל מלא עמד לרשותו של המאמן אוסקר גרסיה, והקבוצה החלה למעשה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד רמת השרון שייערך ביום שבת באיצטדיון גרונדמן.

הצהובים מגיעים להתמודדות אחרי שני הפסדים רצופים, אך בקבוצה מנסים לשדר עסקים כרגיל למרות הכישלונות האחרונים. ראשי המועדון שמו דגש גדול מאוד בימים האחרונים על תשומת לב לתחושותיהם של השחקנים הזרים ואנשי הצוות הזרים שנמצאים בקבוצה וזאת כמובן בשל האירועים והמצב הבטחוני שהתדרדר בישראל בשבוע האחרון.

קשר מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה. דרור פיקלני
מרגיש בטוח בתל אביב. גונסאלו גרסיה/דרור פיקלני

"אני מרגיש בטוח בתל אביב, זאת המציאות החדשה שנוצרה, עם כל הטילים והמצב הבטחוני", אמר הקשר האורוגוואי גונסאלו גרסיה, "כמובן שזה לא נוח עבורינו, ובטח לא נוח עבור התושבים של ישראל, אבל לנו שמעולם אפילו לא שמענו על דברים כאלה, זה בהחלט סיטואציה לא נוחה ולא נעימה. זה בהחלט מוזר".

גרסיה אמר כי לא הופתע באמת מהמצב, "ידעתי שבעבר קרו דברים כאלה בישראל אבל לא חשבתי שזה משהו שיכול לקרות כל הזמן, כשאתה מגיע לשחק כאן אתה תמיד יודע שיש סיכוי שיקרו דברים כאלה. ממש לא חשבתי על לעזוב, בשלב הזה אני לא חושב על זה, כרגע נראה שהכל בשליטה, ואם זה יישאר כמו שעכשיו אני לא חושב שתהיה איזושהי בעיה להשאר. כמובן שאם הדברים יהיו גרועים יותר, ואפילו יעצרו כאן את המשחקים, אז נצטרך לחשוב מה לעשות".

לקראת המשחק מול רמת השרון בשבת אמר גרסיה: "זה יהיה משחק מאוד חשוב עבורינו, בשביל זה אנחנו כאן בשביל להתאמן ולהתכונן למשחק. הפסדנו שני משחקים, זאת המציאות. אנחנו חייבים להתרכז במשחק נגד רמת השרון, נצטרך לעבוד קשה במהלך השבוע הזה ולתקן את כל מה שלא היה טוב במהלך שני המשחקים האחרונים. לא היינו מאוד גרועים עכשיו, כמו שלא היינו כל כך טובים בתקופת הניצחונות, אנחנו עדיין אותה קבוצה, ואין לי ספק שאנחנו נחזור לעצמינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב רוברט ארנשו. ברני ארדוב
נלחץ מהטילים. רוברט ארנשו/ברני ארדוב

בתוך כך, חלוץ הקבוצה, רוברט ארנשו, ממשיך לדווח לתקשורת הבריטית על חוויותיו ככדורגלן זר במדינה שנמצאת במלחמה. הוולשי בן ה-31 שגם דואג לעדכן את העוקבים אחריו ברשת הטוויטר בהתפתחויות בימים האחרונים, התראיין כבר ביום ראשון והבוקר צוטט גם ב-BBC.

"יש טילים בעיר וזה מפחיד", אמר ארנשו, "בעיקרון אומרים שכל הטילים שנורים לתל אביב מיורטים, אבל תמיד יש סיכוי שאחד או שניים יתפוצצו. ראיתי ושמעתי כמה מהם. לפני כמה ימים עמדנו להתחיל אימון וראינו שני יירוטים. זה ממש היה מעלינו. זה היה קצת משוגע, ממש ראינו את הפיצוצים באוויר ואחר כך שמענו אותם. זה קצת מוזר שזה קורה בתל אביב כי דברים כאלו אף פעם לא קורים כאן".

ארנשו, שנמצא בשלבי החלמה מפציעה, התייחס גם למצבה של הקבוצהר: "הכל טוב, אנחנו במקום הראשון בליגה והקבוצה משחקת טוב. מבחינה אישית אני מקווה לחזור להרגיש יותר טוב ולחזור למצב הנורמלי. נראה מה יהיה".

ארנשו אמר בסיום אימון הקבוצה: "מרגיש מעט פחות מתוח בשל העובדה שעברנו להתאמן בנתניה. היו ימים לא קלים עבורינו, לקח לנו קצת זמן להתרגל לסיטואציה החדשה ולאירועים שקרו, היו גם מחשבות לעזוב, אך רק מעט, כי הייתי מבוהל ומפוחד ממה שקרה, וממה שעוד עלול לקרות. אנחנו חזקים ומנסים לקחת את הדברים בצורה טובה ולהתמודד עם המציאות הזאת, אבל זאת בהחלט לא סיטואציה נעימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully