וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנשו: "אם משפחתי היתה בסכנה, הייתי שוקל לעזוב"

מערכת וואלה! ספורט

19.11.2012 / 0:20

חלוצה של מכבי תל אביב התייחס למצב בארץ, אך הוסיף: "אם לא יקרה משהו קיצוני אשאר. רוצה להוביל את מכבי לאירופה"

one

צפו בהפסדה של מכבי תל אביב לבני יהודה

זו לא היתה עונה קלה עד כה לרוברט ארנשו. החלוץ הוולשי של מכבי תל אביב עוד לא הספיק לקבל צ'אנס משמעותי במדים הצהובים, ובשבועיים האחרונים מצא את עצמו בחוץ בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי. עכשיו, כדי להוסיף על כל זה, הוא גם נאלץ כמו שאר הזרים בישראל להתאקלם למציאות הלא פשוטה של האזעקות, הטילים והמלחמה.

חלוץ מכבי תל אביב רוברט ארנשו. ברני ארדוב
בינתיים הוא מרוצה פה. ארנשו/ברני ארדוב

"אלו היו כמה ימים מאוד משונים ולא נעימים", אמר ארנשו לכלי התקשורת בווילס. "האזעקות תפסו את כולנו לא מוכנים. תל אביב היא בדרך כלל עיר מאוד נוחה לגור בה, עם סגנון חיים נהדר גם מחוץ לכדורגל. ההתקפות האלה על העיר הן אפילו נדירות עבור התושבים כאן. אני בסך הכל נהנה מהזמן שלי כאן, אבל אם באיזשהו שלב הייתי חושב שאני או בני המשפחה שלי בסכנה, הייתי שוקל את כל זה מחדש".

בנו בן השנתיים וחצי של החלוץ, סילבה, בדיוק הגיע לביקור אצל אביו, ונקלע גם הוא למצב הקשה הזה. אין צורך לציין כי זה רק גרם לארנשו להילחץ עוד יותר. "לא היה לי מושג מה לעשות באזעקה הראשונה. כל הזרים היו לגמרי המומים. הסתכלתי מעבר לכתף שלי, ראיתי את כל החבר'ה הישראלים, שהיו שלוש שנים בצבא, וראיתי שהם יודעים לאן ללכת. שמענו פיצוץ חזק מהיירוט של כיפת ברזל, אבל היינו צריכים להגן על עצמנו מהנפלים".

ארנשו גם התייחס להחלטה לקיים את המשחק של קבוצתו מול בני יהודה: "זו היתה החלטה טיפשית, אבל זה מדהים כמה החיים כאן חוזרים למצב נורמלי. זה רק מראה עד כמה האנשים פה בטוחים ונחושים לחזור לחיים". אז האם הוא יישאר כאן עד תום העונה? "אלא אם משהו משמעותי יקרה, אני עדיין רוצה לשחק כדורגל כאן. אני מתגעגע לקארדיף, אבל אנחנו במקום הראשון ואני רוצה להביא אותנו לאירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שוטרי משטרת ישראל במשחק הכדורגל מכבי תל אביב בני יהודה. ברני ארדוב
"החלטה טיפשית לקיים את המשחק". התייעצות של המשטרה לפני משחקה של מכבי מול בני יהודה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully