וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש-מכבי ת"א: "אין סיבה שלא ננצח"

אחרי שבועיים קשים וצמד הפסדים, המוליכה מחפשת שלוש נקודות (ש', 20:00, ספ' 1 ו-HD). גורי עזב לכמה ימים וייעדר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* מכבי תל אביב עדיין לא סיימה אף משחק בתיקו העונה.

* למרות שהיא לא הבקיעה בשני המשחקים האחרונים, מכבי תל אביב עדיין כבשה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, 18 שערים עד כה.

* מכבי תל אביב הפסידה בכל המשחקים בהם ספגה ראשונה העונה בליגה (שלוש פעמים).

* רמת השרון ניצחה את שני המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה (0:1, 1:3).

* וינסנט אניימה ומהראן ראדי הם שני השחקנים היחידים בצהוב שעדיין לא החסירו דקה העונה.

וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא פספס דקה. אניימה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות:

עירוני רמת השרון:

רמת השרון מגיעה למשחק עם מכבי תל אביב מאוד מעודדת אחרי ניצחון החוץ בנתניה בשבוע שעבר. בקבוצה לא התאכזבו במיוחד מעזיבתם של יורדן מילייב וחריסטיאן קירובסקי השבוע ואמרו: "קודם כל אנחנו מבינים אותם. מעבר לכך הם לא השתלבו כאן. קירובסקי לא שיחק והיה צפוי לעזוב בינואר וגם מילייב לא הראה יותר מדי חשק מההתחלה והפגין אדישות שלא מתאימה לקבוצה".

הקבוצה צפויה להמשיך עם אותו ההרכב שפתח בשבוע שעבר בנתניה, כאשר משה אבוטובול יפתח בקישור האחורי לצידו של עשהאל בן שבת ואילו בחלק הקדמי ימשיך אור אוסטווינד לקבל את הקרדיט לצד אסי בלדוט, רן יצחק ואדריאן פרננדס. מי שצפוי לפתוח על הספסל הוא ברוך דגו, אם כי ייתכן כי ברגע האחרון הוא יפתח על חשבון אוסטווינד.

הצוות המקצועי אמר לשחקנים: "אנחנו לא צריכים להגיד לכם שאתם מסוגלים כי הוכחתם שאתם יכולים לשחק כדורגל טוב ואיכותי מול הגדולות. מכבי תל אביב זה חתיכת אתגר ואתם אוהבים אתגרים. בואו נתחיל לייצר מומנטום חדש של ניצחונות". רמת השרון תארח אוהדים מהדרום, שביחד עם אוהדי מכבי תל אביב צפויים למלא את אצטדיון גרונדמן ב-4,500 איש.


מכבי תל אביב:

שבועיים מטורפים עברו על מכבי תל אביב. הצהובים מגיעים לרמת השרון אחרי שני הפסדים רצופים, להפועל תל אביב ובני יהודה ובמועדון יודעים שהפסד נוסף עלול לגרום לכדור שלג, שבקרית שלום אף פעם לא יודעים כיצד ייעצר. בצוות המקצועי מאמינים שרק ניצחון יחזיר את הקבוצה למסלול, בטח אחרי הלחץ בו היו נתונים השחקנים הזרים ואנשי הצוות הספרדים בימים האחרונים, בשל המצב הביטחוני.

עוזר המאמן ג'רארד אוטט עזב בשלב זה את המועדון וחזר לספרד, בשל סיבות אישיות וגם בעקבות לחץ כבד שהופעל עליו מצד בני משפחתו הקרובה. בשלב זה טרם ידוע אם ומתי יחזור אוטט לישראל והאם ימונה לו מחליף. הקבוצה תקיים אחר הצהריים את האימון המסכם בקרית שלום ונכון לעכשיו יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן. בשבת בבוקר תערוך מכבי אימון טקטי מסכם ולאחריו תצא לבית מלון בו תשהה עד המשחק.

בחלק המקצועי, ישובו אלירן עטר וקרלוס גרסיה להרכב, אחרי שלא שיחקו נגד בני יהודה בגלל הרחקות. כרגיל אצל המאמן גרסיה, נראה כי לפחות שבעה שחקנים בטוחים בהרכב, השוער וינסנט אניימה, צמד הבלמים קרלוס גרסיה ואיתן טיבי, הקשרים מהראן ראדי וגל אלברמן וכן גונסאלו גרסיה ואלירן עטר בחלק הקדמי. עומר ורד ושרן ייני מתחרים על עמדת המגן הימני, כאשר יואב זיו צפוי להמשיך ולפתוח בצד שמאל. סטיב גורי דרש לצאת בדחיפות לחו"ל מסיבות אישיות, נענה בחיוב, יחמיץ את המשחק ברמת השרון ויחזור לארץ ביום שני. היציאה של גורי מגיעה אחרי שגם עוזר המאמן ג'רארד אוטט עזב מסיבות אישיות.

במידה שאוסקר יחליט לחזור לשיטה של שלושה קשרים אחוריים, עשוי חסן אבו זייד לשוב להרכב על חשבון דור מיכה או מונס דאבור. בחלק הקדמי נמצאים גם רוברטו קולאוטי ורוברט ארנשו בתמונת ההרכב, כאשר המאמן כהרגלו לא מתרגל את ההרכב הפותח ושומר את הקלפים קרוב לחזה.

"רק אנחנו השחקנים, נוציא את הקבוצה לדרך חדשה", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט, "התרופה הכי טובה היא ניצחון ושלוש נקודות ואז אף אחד לא ידבר על לחץ, דאגות, מאמנים ושחקנים. אחרי שני משחקים בהם לא הבקענו וכמובן הפסדנו, נצטרך להיות מרוכזים ולנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. המשחק תמיד תלוי במכבי תל אביב, אם נהיה טובים, אין שום סיבה שלא נחזור לכבוש ולנצח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
סטיב גורי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יצא בדחיפות לחו"ל. גורי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

עירוני רמת השרון: גל ניר

ברור לכולם שכדי שרמת השרון תצבור נקודה או יותר, השוער גל ניר צריך להיות בשיאו, בדיוק כפי שדלה איינוגבה היה בשער בני יהודה בניצחון על הצהובים לפני שבוע. מכבי תהיה דומיננטית ובמגרש הקטן ברמת השרון תייצר הרבה מצבים. ליכולת של ניר בין הקורות תהיה השפעה גדולה על התוצאה.


מכבי תל אביב: אלירן עטר

מלך שערי הליגה, שנמצא העונה בכושר נפלא, חוזר להרכב אחרי שלא שיחק בהפסד נגד בני יהודה בשל הרחקה. מכבי תל אביב ספגה שני הפסדים רצופים ולא כבשה שער בשניהם ובמגרש צר המידות ברמת השרון, מול יריבה שבעיקר תצופף את מרכז ההגנה ותבוא להסתגר, במכבי יודעים שלא יהיה להם את הלוקסוס להחמיץ מצבי הבקעה ועטר אמור להיות המוציא העיקרי לפועל. אוסקר גרסיה ישמח לדעת שבכל המשחקים בהם עטר כבש, מכבי ניצחה.

שוער עירוני רמת השרון, גל ניר. מגד גוזני
האיש הכי חשוב של רמת השרון. ניר/מגד גוזני

הרכבים משוערים:

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, אור אוסטווינד (ברוך דגו), אסי בלדוט, אדריאן פרננדס, רן יצחק.

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, עומר ורד, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, מהראן ראדי, גל אלברמן (שרן ייני), דור מיכה (חסן אבו זייד), מונס דאבור (רוברטו קולאוטי), גונסאלו גרסיה, אלירן עטר.

שחקן מכבי תל אביב, אלירן עטר. ברני ארדוב
מכבי חייבת את השערים שלו. עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully