וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפולה אדל עשוי לשוב ל-פ.ס.ז' בקיץ הבא

בתקשורת הצרפתית טוענים כי קבוצת הפאר עוקבת אחר שוער הפועל ת"א, עליו ויתרה בשנה שעברה. אלרואי כהן ייעדר כחודש

one

הניצחון אמש (ראשון) 0:1 בדרבי, שיחרר לא מעט לחץ אצל סגנית האלופה הפועל תל אביב. לראשונה מזה חמש שנים האדומים הגיעו למשחק כלשהו לאחר שספגו ארבעה הפסדים רצופים וגם לא מעט ביקורת על הרמה. בתקופה האחרונה, נראה היה שבהפועל מתעסקים כמעט בכל דבר חוץ מהיכולת על המגרש והתבוסה לויקטוריה פלזן ביום חמישי בליגה האירופית, לא ממש הוסיפה לביטחון של השחקנים. כעת נדמה כי ההפסד המביך בצ'כיה הגיע בדיוק בזמן וסיפק את סטירת הלחי המצלצלת לשחקנים, רגע לפני הדרבי הראשון של העונה, אליו הגיעה הקבוצה עם תחושה של משחק ממנו אין דרך חזרה.

אחד הבולטים במשחק היה השוער אפולה אדל, שהציל פנדל מרגליו של אלירן עטר. הערב מפרסמת התקשורת בצרפת כי השוער המצוין עשוי לשוב לקבוצה ממנה שוחרר לפני כשנה וחצי - פריס סן ז'רמן. על פי הדיווח, מספר קבוצות מהליגה הצרפתית מביעות עניין בקמרוני בן ה-26, וביניהן האקסית, שעשויה לוותר על שירותיו של שוערה השני, ניקולה דושה. כזכור, לפני כחודש הציעו האדומים לשוער חוזה חדש, לשנתיים, אולם זה עדיין לא השיב, גם בשל רצונו לשוב ולשחק בצרפת.

בנושא אחר: הפועל תל אביב פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה לדחות את הדיון של אדל, אך נענתה בשלילה. כזכור, הקמרוני התבטא בצורה חריפה כנגד השיפוט בארץ בשבוע שעבר, כשטען: "כל השופטים פה חרא". כאמור, בהתאחדות סירבו והדיון בעניין ייערך ביום שלישי.

אפולה אדל שוער הפועל תל אביב. מגד גוזני
פוזל לשוב לליגה הצרפתית? אדל/מגד גוזני

"לחץ? תמיד יש לחץ בהפועל, במיוחד לפני דרבי", אמר היום סלים טועמה לוואלה! ספורט, "אני לא זוכר מצב בו הפועל הגיעה אחרי ארבעה הפסדים וידענו שאסור לנו להפסיד שוב, במיוחד את הדרבי, שהוא חשוב מאוד לאוהדים שלנו. אני יכול להגיד היום, אחרי המשחק, שגם המשחק בפלזן לא עשה לנו טוב וחזרנו עייפים מאוד מהנסיעה הזאת, אבל כבר ביום שבת האוהדים דאגו להעיר אותנו באימון. בטח שחשבנו על הפסד בחמישי ועל ההשלכות שלו, אבל לפני המשחק כולם היו ממש דרוכים והפסד לא בא בחשבון. לי הייתה הרגשה טובה, כי ראיתי את הנחישות של כולם".

"כיף מאוד לנצח ואנחנו שמחים שחזרנו לעניינים. היום כל אוהד אדום יכול ללכת בגאווה וזה הכי משמח אותי", סיפר הקשר על התחושות ביום שלאחר הניצחון, "אני מקווה שמהמשחק הזה נצא באמת לדרך חדשה, ברור שאנחנו צריכים עדיין להשתפר. כולם רואים את זה ולא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין את זה, אבל צריך לזכור שכמעט אין לנו זמן לתקן טעויות, בגלל שכל 3-4 ימים יש לנו משחק. לפחות על המגרש ידענו להתעלות מעל זה ולנצח את הדרבי".

בהפועל יודעים שהם לא מציגים כדורגל שהם עצמם היו רוצים לראות, אבל נראה כי הניצחון הכניס אנרגיות חדשות וגם טועמה חושב שמאבק האליפות פתוח: "בכל עונה בהפועל חושבים על כל התארים וזה לא קשור למשחק אתמול. אני שמח שצימצמנו את הפער בטבלה ופתחנו את הליגה מחדש. אנחנו מודעים לביקורת שיש עלינו, אבל אנחנו בכל זאת מקום שלישי בטבלה, כך שגם אם זה לא יפה לעין לפעמים, אנחנו עושים את העבודה. אני גם שומע את התיאוריות על כך שהקבוצה לא מאוזנת ולא נבנתה נכון. צריך לזכור את הקיץ שעברה הקבוצה והזמן שלקח עד ששחקנים הגיעו. לוקח זמן להתחבר ואני מאמין שככל שהזמן יעבור, נתחבר עוד יותר. אני לא חושב שההגנה שלנו היא הבעיה, אלא משחק ההגנה הקבוצתי ואנחנו חייבים להשתפר בזה ובעוד כמה דברים. זה ייקח עוד קצת זמן, אבל יותר קל לתקן טעויות שאתה מנצח".

אלרואי כהן סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי והוא אמור להיעדר כשלושה עד ארבעה שבועות. בניגוד אליו, גילי ורמוט צפוי להיות בסגל למשחק הקרוב מול קרית שמונה. מצבו של טל בן חיים עדיין לא ברור, והצוות הרפואי אמור לשוחח מחר עם השחקן על מצב רגלו. במידה לא ויחוש כאבים, תתקיים הערכה מחדש לגבי המשך טיפולו.

הפועל תל אביב צפויה לספוג עונש רדיוס

עומר דמארי: "זו הפועל תל אביב החדשה"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סלים טועמה, שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"האוהדים העירו אותנו באימון ביום שבת". טועמה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully