וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב צפויה לספוג עונש רדיוס

בדו"ח השיפוט של אלון יפת צוינה זריקת חפצים למגרש, ביה"ד הזהיר את המועדון שמקרה כזה יגרור רדיוס. גם מכבי ת"א לדין

one

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל צפוי לפסוק על משחק רדיוס לחובת הפועל תל אביב בגין אירועי הדרבי. הסיבה: מבירור שנערך עולה כי בפסק הדין הקודם, בו נפסק לחובתם של האדומים עונש רדיוס על תנאי, כתב הדיין עמנואל סלע כי "עונש התנאי בנוגע להתפרעות אוהדים יופעל בגין הרשעה בעבירה של התפרעות אוהדים בנסיבות של זריקת חפצים למגרש".

בדו"ח של השופט אלון יפת, שניהל את משחק הדרבי של האדומים נגד מכבי תל אביב אמש (ראשון, 0:1 להפועל), צוינו שני אירועים חריגים: פריצת אוהד למגרש וזריקת חפצים, מה שמעמיד את האדומים בפני בעיה לא פשוטה. יש לציין כי במידה והפועל תל אביב תורשע פעם נוספת העונה (מלבד הדיון הקרוב) בגין סעיף דומה, היא תיענש בעריכת שני משחקי רדיוס בפועל.

כזכור, בית הדין קיבל העליון קיבל לאחרונה את הערעור של הפועל תל אביב והחליט לבטל את עונש הרדיוס שספגה בהחלטה המקורית, זאת בעקבות זריקת מצית למגרש במשחק מול עירוני רמת השרון. בעקבות ההחלטה האדומים אירחו את מכבי חיפה בבלומפילד, אך עונש רדיוס על תנאי והקנס שנקבע בדיון הראשון (58 אלף שקל, מתוכם 50 אלף על התפרעות אוהדים) נותר על כנו.

גם מכבי תל אביב תקבל זימון לבית הדין, זאת באשמת זריקת חפצים. נגד הצהובים עומד עונש על תנאי עד חודש דצמבר הקרוב בגין עבירה מהעונה שעברה.

אלון יפת משוחח עם אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דו"ח שיפוט עמוס. אלון יפת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully