וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי: "זו הפועל תל אביב החדשה"

החלוץ האדום הסביר: "ניצחון בדרבי שווה יציאה מהמשבר". דג'מבה דג'מבה שיחק למרות מות אחותו: "המניות שלו עלו"

one

שריקת הסיום של אלון יפת אמש (ראשון) לדרבי התל אביבי (0:1 להפועל תל אביב על מכבי תל אביב במחזור התשיעי) נתנה את האות לחגיגות אדומות. אחרי ארבעה הפסדים ברציפות בכל המסגרות, תוך כדי הצגת כדורגל לא טוב, מעט אנשים האמינו שהפועל תל אביב תצליח לנצח והשמחה הייתה כפולה מכיוון שבנוסף ליוקרה, האדומים הצליחו לצמק את הפער מהצהובים לשלוש נקודות.

את המשחק ליוותה טרגדיה גדולה בהרבה מהמשחק. ביום שבת קיבל קשר הקבוצה, אריק דג'מבה דג'מבה, בשורה קשה לפיה אחותו למחצה נפטרה במפתיע. הקשר התלבט האם לטוס לקמרון, אך בסופו של דבר החליט להישאר והסביר: "אשאר לדרבי ואעזור לקבוצה, לא אשאיר את החברים לבד". בסיום המשחק השחקנים לא שכחו את ההקרבה שעשה, הניפו אותו ונשאו אותו סמוך לשער 5. "המניות שלו עלו מאוד", אמר גורם במועדון לאחר המשחק. דג'מבה דג'מבה טס הבוקר לקמרון והוא צפוי לחזור ביום חמישי, לקראת משחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה.

זאב חיימוביץ' שחקן הפועל תל אביב (שמאל), אלון יפת, אריק דג'מבה דג'מבה, יגאל אנטבי, נעאל חוטבא. מגד גוזני
המריא הבוקר לקמרון ויחזור ביום חמישי. דג'מבה דג'מבה במרכז/מגד גוזני

"הדרבי הוא תמיד משחק טעון עם הרבה אמוציות והגענו בטירוף" אמר עומר דמארי בסיום המשחק. "כבר אתמול האוהדים הכניסו בנו אנרגיות וכולנו בנו דרוכים. אני שמח שהיה לנו קצת מזל במחצית הראשונה, כשאדל עצר את הפנדל ונתן לנו הרבה מוטיבציה למחצית השנייה. אחר כך בא האדום שקיבל גרסיה, שגם עזר. עכשיו זו הפועל תל אביב חדשה".

"היום השארנו את העייפות בבית", המשיך החלוץ, שכבש את השער היחיד במשחק בבעיטה מהנקודה הלבנה, "דרבי זה דרבי. עם הרגליים ועם הידיים ועם הראש, כל האמצעים כשרים לניצחון במשחק הזה. המשמעות של ניצחון בדרבי היא יציאה מהמשבר שהיה לנו. נכון שעדיין לא הצגנו משחק טוב, אבל שיחקנו עם המון הקרבה ואני מקווה מאוד שנצא לדרך חדשה, עם הרבה ניצחונות וכדורגל יותר טוב. הניצחון אמור לדחוף אותנו כי לא כל יום מנצחים דרבי וזה נותן לנו הרגשה מאוד טובה להמשך".

"המטרה של הפועל היא תמיד לזכות בכל התארים", השיב דמארי כשנשאל על מטרות הקבוצה העונה, "עדיין לא נתנו את הכל ואני מקווה שאחרי המשחק הזה נראה יותר טוב, לא גרוע כמו שנראינו בשבועיים האחרונים".

רועי גורדנה, שסחט שהביא לניצחון, אמר: "אני לא חושב שיש קבוצה בארץ שיכולה לזלזל בנו. אם אניימה חושב שהפועל עשתה בונקר אני מציע לו שיראה עוד פעם את המשחק בבית".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב שומר על עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"דרבי זה דרבי, כל האמצעים לניצחון כשרים". דמארי/ברני ארדוב

מעבר לחגיגות ולמרות השמחה המובנת, יוסי אבוקסיס ואנשי הצוות המקצועי עדיין לא שבעי רצון מהיכולת הלא טובה של הקבוצה. השבוע כבר העביר הסקאוט, ניר אפרתי, בקשה למספר סוכנים להעביר אליו המלצות על בלמים זרים ונראה שהמאמן האדום שם בראש סדר העדיפויות את חיזוק ההגנה. בנוסף, אבוקסיס היה רוצה לראות בקבוצה קשר נוסף במרכז המגרש.

בתוך כך, הפועל תל אביב תעמוד לדין עקב זריקת חפצים למגרש, כך בעקבות דו"ח השיפוט של אלון יפת. בקבוצה גם קיימת דריכות לקראת ההעמדה לדין של השוער אפולה אדל, שבשבוע שעבר התבטא בחריפות נגד השיפוט בארץ. בקבוצה מקווים שהשוער המצטיין לא יורחק מיותר משני משחקים. בכל מקרה, השוער השני בוריס קליימן יחליף את הקמרוני בשער.

בעניין אחר: לשידור המשחק בערוץ 1 נרשם רייטינג ממוצע של 12.2% ופיק צפייה של 16.7% בסיום המשחק. במשחק צפו בממוצע 295,000 צופים, ו-604,000 צופים נחשפו לפחות לשלוש דקות צפייה לפי מדד ה-Reach במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully