וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפולה אדל תקף: "כל השופטים פה חרא"

אפולה אדל יצא בהתקפה קשה נגד השופטים, שלדעתו מקפחים את הפועל ת"א: "מה יהיה אם גם בדרבי יהיה עוד שופט חרא?"

one

לא כך רצתה הפועל תל אביב להגיע לדרבי. אם לא די בהפסד הכואב לבית"ר ירושלים, האדומים ירדו מנוצחים הערב (ראשון) מול מכבי נתניה שחנכה את האיצטדיון החדש 2:1. האדומים אמנם היו זכאים לקבל כדור עונשין מ-11 מטר במחצית הראשונה, אבל אחרי ההחלטה המקפחת של איתן תבריזי, הם ספגו פעמיים כאשר אחמד סבע (45) ועלי חטיב (72) בבעיטה חופשית הרשיתו. בין לבין הצליח עומר דמארי (62) להשוות זמנית.

החלוץ טל בן חיים קיבל מכה בכף הרגל, והוחלף. הוא מחר יעבור צילום, ובצוות הרפואי מעריכים שמדובר במתיחה קלה.

וואליד באדיר, ויקטור מרעי שחקני הפועל תל אביב. מגד גוזני
מגיעים במומנטום הכי גרוע שיכול להיות לדרבי. ויקטור מרעי ו-וואליד באדיר/מגד גוזני

השוער אפולה אדל העצבני יצא בדברים תקיפים מאוד נגד השופט: "נכון שהפסדנו היום, וזה לא טוב, ואנחנו לא בתקופה טובה, ואנחנו צריכים להשתפר מאוד באימונים שלנו ולהיראות הרבה יותר טוב, אבל מה שאני רוצה לשאול, זה איך יכול שבכל שבוע קורה לנו החרא הזה. לא יכול להיות שהיה פנדל ברור, לא שרקו לנו. אני מחפש תשובה, ולא מוצא אותה.

"זה כל שבוע ככה. איך הדרבי יתנהל אם גם שם יהיה כזה שופט חרא? אני לא יודע מי זה היה, אבל כל השופטים פה חרא. לא יכול להיות שהם יעשו בכל פעם את אותן טעויות. אני חושב שהם שופטים טובים, אבל הם רוצים להרוג את הפועל תל אביב. זה מה שאני חושב. אז אני שואל, למה? למה זה ככה?

"היה שיפוט אחר להפועל תל אביב. אצלנו כל פאול זה כרטיס צהוב. חייבים לעצור את זה, זה לא יכול להיות. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, והשופטים את העבודה שלהם. אם זה יהיה, לא נצטרך לשפר שום דבר".

על מצב הקבוצה הוסיף השוער: "אנחנו צריכים להיות ביחד, לא להתפרק, להישאר ביחד כקבוצה. גם אם אנחנו עושים טעויות ויש טעויות נגדנו, אסור להישבר.

"לקחתי את זה מאוד קשה", המשיך השוער, "זה מצב בלתי נסבל. אבל אנחנו עדיין מאמינים. אפשר לעשות משהו באופ"א ואנחנו מחכים למשחק ביום חמישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אפולה אדל שוער הפועל תל אביב. מגד גוזני
"אני חושב שהם שופטים טובים, אבל הם רוצים להרוג את הפועל תל אביב. זה מה שאני חושב. אז אני שואל, למה?". אדל/מגד גוזני

"החלטתי שאני לא מדבר על שופטים", הצהיר בסיום מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס, "אני לא אדבר על תבריזי, ראו את זה לבד". אבוקסיס שנראה כעוס מאוד אחרי שהתלונן על השיפוט גם בשבוע שעבר, הסביר: "אני לא רוצה להגיד דברים שאני אצטער עליהם".

על היכולת של האדומים, אמר המאמן: "העומס זה תירוץ לאנשים, אבל אנחנו גם לא מספיק טובים במשחק ההגנה שלנו. אנחנו לא יכולים כרגע לעשות שום דבר. ננסה להשתפר עם השחקנים שיש, וחבל כי בכל משחק אנחנו סופגים שער אחד או שניים. חבל שאנחנו סופגים שערים כאלה".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
למד את הלקח. יוסי אבוקסיס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully