וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב

מערכת וואלה! ספורט

4.11.2012 / 22:52

ככה חונכים איצטדיון: סבע, שהחמיץ פנדל, כבש (45), דמארי השווה (62), אבל חטיב המחליף העניק ניצחון (72) לטל בנין

one

רק לפני שבוע קיבלנו תצוגת כדורגל אדירה בטדי בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, וגם הערב (ראשון) הייתה לנו הצגה בחניכת האיצטדיון החדש בנתניה. מכבי נתניה, שלא הצליחה להבריק במחזורים האחרונים, קיבלה כנראה השראה מהטקס המכובד לפני תחילת המשחק, והשיגה ניצחון מעורר השראה 1:2 על הפועל תל אביב. האדומים, שסופגים הפסד שני ברציפות, מגיעים לדרבי התל אביבי במצב הכי קשה שאפשר.

שחקני מכבי נתניה חוגגים ניצחון על הפועל תל אביב. מגד גוזני
ממשיך את המסורת שלו לכבוש מול הפועל תל אביב. אחמד סבע חוגג עם החברים/מגד גוזני

הקבוצה של טל בנין הגיעה למשחק במשבר עמוק אחרי שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו, אבל כנראה שברגע שהקרנבל התקשורתי הוסט לעבר חניכת האיצטדיון על חשבון היכולת המקצועית, השחקנים של בנין החלו פשוט לשחק. האדומים, שגילו יכולת אנמית נגד בית"ר ירושלים, לא הצליחו לייצר משחק ראוי, וחסרונו של טוטו תמוז המורחק בהחלט הורגש. אם זה לא מספיק, האדומים איבדו את טל בן חיים שנפצע במחצית הראשונה, וקיים ספק אם הוא יתאושש עד הדרבי.

נתניה הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה, ואחמד סבע שלא הצליח לבוא לידי ביטוי בשבועות האחרונים, קיבל גם כדור עונשין מ-11 מטר בדקה ה-43, אבל הוא שיגר בעיטה חסרת חשק שנהדפה היטב אצל אדל. אלא שמלך השערים של העונה שעברה כיפר על הטעות הזו עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשכבש שער נפלא מבישול של עמית שומוביץ'.

הפועל תל אביב, שהייתה זכאית לפנדל במחצית הראשונה, הצליחה לחזור בצורה מצוינת בפתיחת המחצית השנייה בדקה ה-62 אחרי שבישול נוסף של חנן ממן מצא את עומר דמארי בדרך לשוויון המיוחל. ולפעמים צריך גם מזל. זה מה שהיה לבנין שהכניס למשחק את עלי חטיב, אותו הביא מהפועל חיפה. שלוש דקות בלבד על המגרש הספיקו לקשר להכניע את אדל בבעיטה חופשית בדקה ה-72, שהשאירה שלוש נקודות לנתניה והרבה מאוד מקום לאופטימיות לקראת המשך העונה. אולי מכאן הם ייצאו לדרך חדשה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מזל טוב מכבי נתניה, יאללה אליפות". פיירברג עם השרה לימור לבנת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחצית ראשונה

רגע לפני שריקת הפתיחה - מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה, ויואל רזבוזוב, מחזיק תיק הספורט בעירייה, התכבדו בגזירת הסרט והוציאו רשמית את המשחק לדרך. פיירברג לאוהדים: "מזל טוב מכבי נתניה, יאללה לאליפות".

דקה 1 - איתן תבריזי הוציא את המשחק לדרך באיצטדיון החדש. תחילתה של מציאות טובה עבור מכבי נתניה? ימים יגידו.

דקה 3 - הבעיטה הראשונה לכיוון השער הייתה של אחמד סבע, ששיגר כדור חופשי לא מדויק שעבר ליד אפולה אדל ויצא החוצה.

דקה 12 - בן בנימין הכניס כדור מצוין לסבע, שנותר לבד מול אדל, אבל גלגל לו את הכדור במקום להוציא בעיטה מסוכנת יותר.

דקה 17 - סרג' לופו החליט לבחון את הערנות של אדל, ושיגר כדור טוב מחוץ לרחבה, אבל שוער הפועל תל אביב זינק נהדר והצליח להדוף.

דקה 18 - טעות השיפוט הראשונה במשחק הגיעה כאשר עומר דמארי שיחרר כדור רוחב שפגע ביד של טובארנו פינאס, אבל איתן תבריזי סימן להמשיך ולא נתן פנדל לאדומים.

דקה 36 - טל בן חיים נפצע והתקשה להמשיך לשחק. יוסי אבוקסיס הכניס במקומו את אלרואי כהן. בשורה מדאיגה לקראת הדרבי?

דקה 39 - מהלך קבוצתי יפה של נתניה החל כשסרג' לופו התנהל באגף השמאלי ומצא את יוסי שבחון, ששיחרר בעיטה ומצא את אדל מוכן.

דקה 41 - סבע קיבל כדור והמשיך עם מסירה מהירה ללופו, שרק היה צריך לגלגל את הכדור מול אדל, אבל החלוץ הקונגולזי שהקדים את וואליד באדיר בעט באומנות החוצה ממטר וחצי.

דקה 42 - פנדל! לופו שיגר בעיטה לכיוון השער, זאב חיימוביץ' שירד אל הקרקע נגע בכדור בידו. איתן תבריזי הצביע על הנקודה הלבנה ושרק לפנדל.

דקה 43 - אחמד סבע לקח את הפנדל, אבל בעט בצורה חלשה לפינה השמאלית, ואדל הדף היטב כדי לסלק את הסכנה.

דקה 47 - גול! היה שלם לחכות לו. סבע הוכיח שהחמצת הפנדל לא ממש משפיעה עליו. עמית שומוביץ' העביר כדור רוחב מצד ימין לעברו של סבע הלא מכוסה, והחלוץ בעט לפינה הימנית ופנימה. 0:1 למכבי נתניה.

עמית שומוביץ' שחקן מכבי נתניה מול טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יצא לפני המחצית, בספק לדרבי? טל בן חיים מול שומוביץ'/מגד גוזני

מחצית שנייה

דקה 49 - ניסיון ראשון של סבע לסכן את השער, אבל הבעיטה מתוך הרחבה לפינה הימנית החמיצה מעט את המסגרת.

דקה 58 - האדומים קיבלו כדור חופשי מ-25 מטרים, אבל פטקוביץ' שלקח את הבעיטה ברגל שמאל שיגר כדור מעל המסגרת.

דקה 62 - גול! האדומים חוזרים למשחק אחרי שההגנה של נתניה לא הייתה מוכנה בעקבות איבוד כדור של דג'אני, וממן הכניס בצורה מצוינת לדמארי, שהבקיע את החמישי שלו העונה. שוויון 1:1.

דקה 65 - הגבהה של פינאס לעברו של יוסי שבחון הסתיימה עם נגיחה של הקשר שהתמקם היטב ברחבה, אבל לא דייק, והכדור פספס את המסגרת.

דקה 72 - גול! מכבי נתניה קיבלה כדור חופשי מעבירה מעוררת מחלוקת על קצה הרחבה. עלי חטיב, שנכנס שלוש דקות קודם לכן, בעט את הכדור החופשי, סובב אותו לפינה השמאלית, ומצא את הרשת. 1:2 למכבי נתניה.

דקה 73 - סלים טועמה סובב כדור חופשי לכיוון הרחבה, וואליד באדיר המשיך עם נגיחה, אבל לואיג'י צ'נאמו הציל את נתניה מספיגה.

דקה 76 - לופו התנהל עם הכדור, עבר שחקן וסיים עם בעיטה מסוכנת ממצב קורץ, אבל הכדור שלו החמיץ את המסגרת.

הרכבים

הרכב מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עמית שומוביץ', עמרי בן הרוש, עידו לוי, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ירדן כהן (עומר פרץ 85), יוסי שבחון (עלי חטיב 69), סרג' לופו (עומר צלישר 81), אחמד סבע.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', ניקולה פטקוביץ', אריק דג'מבה דג'מבה (ברונו קוטיניו 77), רועי גורדנה (סלים טועמה 60), חנן ממן, עומר דמארי, טל בן חיים (אלרואי כהן 36), ויקטור מרעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully