וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב במגעים עם טל בן חיים

14.10.2012 / 13:26

אבוקסיס רוצה לצרף את הבלם ששוחרר מפורטסמות ובמועדון אישרו: "רוצים אותו". אם יוחתם, ניקולה פטקוביץ' ישוחרר

הפועל תל אביב תעשה מאמצים לצרף את הבלם טל בן חיים לשורותיה. למרות שבסגל הקבוצה נמצאים חמישה בלמים, במועדון מודעים ליכולת הלא מספקת של חוליית ההגנה ובימים האחרונים ישנם יותר מגישושים עם השחקן, ששוחרר מפורטסמות ונמצא ללא קבוצה, במטרה להחתימו. כידוע, עוזר מאמן הנבחרת והמאמן הראשי של האדומים, יוסי אבוקסיס, מעריך מאוד את הבלם, שלא זומן לצמד המשחקים מול לוקסמבורג, ומעוניין לראות אותו מצטרף לסגל באופן מיידי בכדי שהקבוצה תוכל להתמודד על כל התארים.

כרגע הדיונים מתמקדים בשכרו של הבלם, שברור שיצטרך לוותר על הסכומים הגדולים שהרוויח באנגליה, כאשר האדומים אופטימיים לגבי הגעה לסיכום למרות שעדיין לא מוכנים להתחייב כי השחקן אכן יוחתם במועדון: "יש מגעים עם בן חיים ואנחנו רוצים אותו בקבוצה", אמר גורם בהפועל תל אביב, "אבל זה עדיין לא סופי ואי אפשר להתחייב על זה שהוא ישחק אצלנו".

ראוי להדגיש כי בן חיים הוא שחקן חופשי שיכול להצטרף לקבוצה ללא דמי העברה באופן מיידי, אך בכל מקרה לא יהיה רשאי ליטול חלק בשלב הבתים של הליגה האירופית מכיוון שמועד הרישום תם. אם האדומים יעלו לשלב הנוקאאוט, הם יוכלו לרשום אותו להמשך המשחקים.

בן חיים גדל במכבי תל אביב ושיחק בקבוצת הבוגרים שלה במשך שלוש שנים. בעונת 2004/5 עבר לבולטון האנגלית ושיחק בה במשך שלוש שנים, עד שחתם בצ'לסי בהעברה חופשית. אחרי עונה לא מוצלחת בסטמפורד ברידג', במהלכה המאמן ז'וזה מוריניו הוחלף על ידי אברהם גרנט, עבר בן חיים למנצ'סטר סיטי וכן הושאל לתקופה קצרה בסנרדלנד. באוגוסט 2009 עבר לפורטסמות' ושנה לאחר מכן הושאל לווסטהאם. את עונת 2011/12 העביר בפומפי וירד איתה לליגה השלישית באנגליה. במהלך הקיץ האחרון ניהל בן חיים מו"מ עיקש עם ראשי המועדון על שחרור מחוזהו הכספי שהכביד מאוד על המועדון המצוי בקשיים כלכליים, ואחרי זמן ארוך הצדדים הגיעו להסכמה על שחרורו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט במועדון מנסים כבר תקופה ארוכה להתיר את חוזהו של הסרבי ניקולה פטקוביץ', שלא נכלל בסגל ולו פעם אחת מאז הצטרף לקבוצה. במידה ובן חיים אכן יגיע למועדון, ככל הנראה הסרבי ישוחרר.

אפולה אדל נוטה להאריך את חוזהו

בנושא אחר, שוער הקבוצה, אפולה אדל, יחליט בדצמבר האם יחתום על חוזה חדש בקבוצה או ינסה את מזלו שוב באחת הקבוצות בצרפת. כפי שכבר פורסם, במסגרת הראיון עם שוער האדומים, הפועל תל אביב הציעה לאדל חוזה לשנתיים, אך עדיין לא זכתה לתשובה מצד הקמרוני. נכון לעכשיו, ישנה מגמה חיובית מצד אדל לחתום על חוזה חדש, אך זה ידרוש ככל הנראה חוזה ארוך יותר משנתיים כתנאי לחתימה. בכל מקרה, תשובה בעניין האדומים יקבלו בדצמבר הקרוב כשעד אז אמור השוער, שמתחילת העונה הוא ללא ספק המצטיין בקבוצה, לבדוק אופציות באירופה ובעיקר בצרפת כאמור ואז להחליט בנושא.

הפועל תל אביב קיבלה היום בשורות טובות מצד החלוץ עומר דמארי שהשלים אימון מלא וכרגע נראה כי הפציעה בברכו מאחוריו לאחר שנח במשך שבוע וחצי כמעט. אם דמארי אכן יהיה כשיר, ככל הנראה יפתח במשחק מול מכבי חיפה ביום שני הבא. מי שבספק למשחק הוא הקשר ברונו קוטיניו שמתלונן מספר ימים על כאבים בברכו ולא ערך אימון. בהמשך היום(ראשון) אמור הקשר לעבור בדיקות אצל רופא הקבוצה ד"ר משה לוינקוף ולאחר מכן תתברר חומרת פציעתו, כשבקבוצה לא מעריכים כרגע שמדובר בפציעה רצינית.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully