וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: "95 אחוז שפיל ג'קסון יחזור ללייקרס"

המאמן האגדי כבר נפגש עם ראשי המועדון והביע הסכמה עקרונית לשוב לתפקיד, בתנאי שלא יטוס לכל משחקי החוץ

אחרי פיטוריו הדרמטיים של מייק בראון ביום שישי, התקשורת בארצות הברית ממשיכה לעסוק במאמן הבא של לוס אנג'לס לייקרס. הבוקר (ראשון) מדווחים ב-ESPN כי המועמד המוביל לרשת את בראון על כס המלכות הוא לא אחר מפיל ג'קסון, שהוליך את המועדון לשלוש אליפויות רצופות בתחילת שנות האלפיים, לפני שעזב את התפקיד בתום עונת 2010/11.

על פי דיווחים, סגן נשיא המועדון ג'ים באס והג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק כבר נפגשו אמש עם המאמן בן ה-67, שהביע את רצונו לשוב אך היתנה את חזרתו בכך שלא יטוס עם הקבוצה לכל משחקי החוץ שלה העונה בשל מצבו הבריאותי. על פי הערכות, אם יענה להצעה, ג'קסון ירוויח קצת פחות מ-12 מיליון דולר לעונה, ויחתום על חוזה לשנתיים או שלוש.

מאמן לוס אנג'לס לייקרס לשעבר פיל ג'קסון. GettyImages
הקאמבק קרוב מתמיד. פיל ג'קסון במסיבת העיתונאים האחרונה שלו, לפני 18 חודשים/GettyImages

"אני לא יכול לדמיין את הסיפור הזה לא יוצא לפועל", אמר מקורב למועדון. "הבריאות של פיל בסדר גמור. הוא אוהב את הקבוצה הנוכחית של הלייקרס ורוצה לחזור". ב'לוס אנג'לס טיימס' העריכו כי ישנם 95 אחוזים שג'קסון ישוב לתפקיד אותו עזב לפני 18 חודשים, זאת על אף שהצעה רשמית עדיין לא הוגשה לו.

כגיבוי, שוחחו כבר ראשי הלייקרס גם עם מאמן פיניקס והניקס לשעבר, מייק ד'אנטוני, אך פגישה פנים-אל-פנים לא תיערך עימו עד אשר תתבהר התמונה עם ג'קסון. במועדון עשויים אף לראיין לתפקיד את מייק דאנליבי ונייט מקמילן ביום-יומיים הקרובים. מי שלא קיבל פניה וככל הנראה גם לא יקבל הוא מאמנה האגדי של יוטה, ג'רי סלואן, שמעוניין לשוב לליגה.

כוכב הלייקרס קובי בריאנט יודע את מי היה רוצה לראות בתפקיד. "אתם יודעים כיצד אני מרגיש כלפי פיל", אמר אמש הבלאק ממבה. "לדעתי זה רק עניין של בריאות. אם הוא ירגיש שהוא בנוי לזה מבחינה בריאותית, הוא יילך על זה. פיל הוא פרפקציוניסט, אם הוא ירגיש שהוא יוכל לבוא לכאן ולתת מה שהוא דורש מעצמו, זה יהיה מעניין".

כזכור, כשג'קסון עזב את הלייקרס ב-2004, רודי טומג'אנוביץ' נכנס לנעליו והחזיק חצי עונה. למייק בראון לקח 71 משחקים עד אשר איבד את המשרה. לקובי יש הסבר מעניין לכך: "הרבה מזה באשמת פיל. כשזה מגיע לכדורסל, הוא גאון. קשה למאמנים אחרים להיכנס לנעליים שלו לאחר שהוא עוזב".

מאמן לוס אנג'לס לייקרס לשעבר פיל ג'קסון לצד קובי בריאנט. GettyImages
קובי נותן גב. בריאנט עם פיל ג'קסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully