וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קובי בריאנט בוהה בזעם לעבר מייק בראון

צפו בכוכב לייקרס זועף בספסל. הגארד בתגובה: "אנשים משועממים". ווסטברוק: "הרבע הרביעי זה הזמן של דוראנט"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס, ובעיקר קובי בריאנט, מנסים לשדר עסקים כרגיל לנוכח פתיחת העונה המזעזעת שלהם, עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, אך נדמה שמדובר רק בהצהרות מהפה ולחוץ. אחרי שה"בלאק ממבה" הציע לכלי התקשורת "לשתוק ולתת ללייקרס כבר לעבוד", בארצות הברית הצליחו להוכיח מהר מאוד שבריאנט לא שקט, ועוד איך לא שקט, עם פתיחת העונה של הקבוצה שלו. קטע וידאו בו נראה בריאנט זועף ובוהה ארוכות במבט זועם לכיוונו של המאמן מייק בראון, לקראת סיום משחק ההפסד של הלייקרס ליוטה, הפך במהרה ללהיט ביוטיוב.

מאמן לוס אנג'לס לייקרס מייק בראון לצד שחקנו, קובי בריאנט. רויטרס
"בגילי כבר לא אכפת לי מדברים כאלה". בריאנט ומייק בראון לא מצליחים לדגמן אידיליה/רויטרס

בבוקר שאחרי שפורסם הקטע, הגארד הוותיק נדרש באימון לפשרו והגיב בלקוניות. "לא אכפת לי איך הסרטון הזה פורש. זה לא משנה לי. אני כבר זקן מדי מכדי להתמודד עם דברים מהסוג הזה. אני התומך הכי גדול של מייק בראון. אלו שטויות אינפנטיליות. אלוהים, אנשים משועממים כל כך", אמר בריאנט.

"כרגע, יש סביבנו הרבה רעש", מבין גם דוויט הווארד, שדווקא פתח את העונה לא רע באופן אישי. "אנחנו עדיין מנסים להבין איך לשחק אחד עם השני. ברגע שהרעש הזה ייחלש, כולנו נוכל להיות צלולים יותר. נהיה בסדר".

צפו בסרטון המדובר

סקוט ברוקס: "אני רוצה שדוראנט ישחק כפליימייקר"

מי שדווקא החלה במסע התאוששות מפתיחת עונה בינונית היא אוקלהומה סיטי, שרשמה הלילה (בין חמישי ושישי) ניצחון גדול ב"יונייטד סנטר" על שיקאגו, כשחזרו מפיגור ברבע הרביעי הודות ליכולת נפלאה של קווין דוראנט, וגירדו 91:97. "דוראנטולה" קלע שלשה מכריעה 35 שניות לסיום ולאחר מכן הוסיף קליעות מדויקות מהקו שהבטיחו את הניצחון.

הפורוורד הנהדר אמר בסיום: ברבע הרביעי הרמנו את הרמה שלנו. זה היה אחד מהמשחקים האלו שצריך לגרד את הניצחון. כבר ראינו כל כך הרבה, אנחנו יודעים מה נדרש כדי לנצח משחק שכזה. אבל אם אנחנו רוצים להיות קבוצה טובה באמת, אנחנו חייבים לעשות את זה מתחילת המשחק", סיים הפורוורד. "אמרתי לקווין - תהיה אגרסיבי, רק תהיה אגרסיבי, במיוחד ברבע האחרון", סיפר ראסל ווסטברוק. "זה היה הזמן שלו, כולם יודעים שזה הזמן שלו".

מאמן הת'אנדר, סקוט ברוקס הפתיע: "אני רוצה שקווין יהיה פליימייקר. זה מה שמבדיל בין שחקנים גדולים לבין סתם שחקנים שהם רק טובים. 19 הזריקות שהוא לקח במשחק היו בדיוק מה שרציתי ממנו". בצד המפסיד, ג'ואקים נואה התקשה להסתיר את אכזבתו: "בסך הכול, אני חושב ששיחקנו חזק ודי טוב לאורך המשחק, אבל איבדנו יותר מדי כדורים ודוראנט קלע סלים גדולים".

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר עם ראסל ווסטברוק. רויטרס
"אמרתי לקווין - תהיה אגרסיבי, רק תהיה אגרסיבי". ווסטברוק מרוצה מהקולגה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully