וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים באס: "אין לי שום בעיה עם מייק בראון"

סגן נשיא לוס אנג'לס לייקרס מרגיע את הרוחות אחרי הפתיחה המזעזעת של העונה. מייק בראון: "אנחנו כולנו מתוסכלים"

פתיחת העונה המזעזעת של לוס אנג'לס לייקרס המשיכה הלילה (בין רביעי לחמישי) עם ההפסד ברביעי בחמישה משחקים והפעם 95:86 ליוטה ג'אז. בקבוצה שלפני פתיחת העונה נשמעו רינונים של חזרה לימים הגדולים החלו כבר לדבר בצורה אחרת לחלוטין.

"אתה לא מתחיל עונה ב-0:3 בפעם הראשונה מאז שאנחנו הבעלים של המועדון מבלי להיות מודע לכך", אמר סגן הנשיא של הלייקרס ג'ים באס, "לא משנה מה קורה, אתה חייב להיות עירני. זה לא אומר ששינוי מתקרב, זה רק אומר שאתה צריך להיות עירני".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
המהפכה בדרך? בריאנט/AP

פרשנים ואוהדים של הקבוצה מאשימים את הקשיים של הקבוצה בתחילת העונה במייק בראון, אך באס מראה אמון רב במאמנו ושם את האצבע אולי על ההתקפה החדשה של פרינסטון שהכניס המאמן לקבוצה.

"אין לי שום בעיה עם מייק בראון בכלל", אמר באס, "הוא עובד יותר מדי קשה, והוא מודע מדי למה שקורה. אז או שהמערכת פגומה או שמשהו קורה. סיכוי נוסף זה שכמו בהתקפת המשולש, קשה מאוד להכנס ולהבין את מה שאנחנו עושים. אני לא מומחה כדורסל כמוהו או כמו השחקנים, והשחקנים בסדר גמור עם מה שקורה, אז אז אני צריך להיות סבלני".

באס אף סיפר כי הגיע בשלישי אחר הצהריים לאימון הקבוצה על מנת לחוש את מצב הרוח, וגילה כי בסך הכל הדברים רגועים, "לקובי ולי יש מערכת יחסים כזאת שהוא יכול להסתכל עליי ולהגיד "הכל בסדר". אתמול באימון הסתכלתי על קובי, והכל בסדר".

ובכל זאת, מודה סגן הנשיא, כי הקבוצה נבנתה לנצח, "אני לא יודע אם יש מספר מסוים של הפסדים שיגרום לי להיות לא סבלני. אני יודע שאם נהיה 15:1, אני אדע שזה לא יהיה טוב, אז נהיה בלחץ. כרגע אני בסדר עם מה שקורה, הקבוצה בתהליך למידה, וכל עוד שכולם באותו הדף נהיה בסדר".

מייק בראון מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
ההנהלה עומדת מאחוריו. מייק בראון/AP

"אנחנו כולנו מתוסכלים", אמר בראון לאחר המשחק, "אני מאוד מתוסכל מהסיבה הפשוטה שאני חושב ששיחקנו את המשחק כמו שדיברנו שאנחנו צריכים לשחק. רצינו להיות הראשונים שמכים, אבל לא עשינו את זה".

אחת הסיבות המרכזיות להפסד היו איבודי הכדור של הקבוצה של בראון, שאיבדה 19 כדורים בסך הכל, 6 מהם היו רשומים על שמו של הכובב, קובי בריאנט: "הרבה מאיבודי הכדור שלנו באים מקריאה אחד של השני, ולהסתנכרן אחד עם השני", אמר בריאנט אחרי המשחק.

מיאמי ממשיכה לשבור שיאי מועדון

בינתיים בפלורידה, האלופה מיאמי היט ממשיכה בשלה כשמחצה את ברוקלין נטס 73:103. מיאמי רשמה את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה של המועדון בבית כשעלתה למאזן 0:4. ההיט קלעו 51.9 אחוז מהשדה, קלעו 40 סלי שדה ומסרו 25 אסיסטים בעוד שברוקלין קלעה רק ב-37.5 אחוזים מהשדה.

"כל עוד שהבחורים באים בגישה הנכונה ובבגרות שאומרת שאתה משחק את המשחק שלך ומחפש את האיש הפנוי, והמשחק לא אומר שאתה צריך לקלוע, אז תראו את החוזק שלנו בהתקפה", אמר המאמן אריק ספולסטרה.

כעת תצא קבוצת הכוכבים לסדרה של משחקי חוץ כשהראשון מביניהם בלילה בין שישי לשבת באטלנטה, ולאחר מכן חמישה משחקי חוץ במערב כשבמוקד מפגש עם הקליפרס באמצע השבוע הבא.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. wilfredo lee, AP
מיאמי יוצאת לסדרה של שישה משחקי חוץ. לברון ג'יימס מטייל מול ברוקלין/AP, wilfredo lee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully